قطعی برق در تابستان از مهم ترین چالش های صنعت است/کاهش تولید نسبت به برنامه ریزی درازمدت

مدیرعامل گروه صنایع گیتی پسند گفت: قطعی برق در تابستان و مشکل کاهش مصرف گاز در زمستان از مهم ترین چالش های صنعت است.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، علیرضا جنتی در جمع خبرنگاران حاضر در این مجموعه برای بازدید از خط تولید این مجموعه و آشنایی با مشکلات این عرصه اظهار کرد: این مجموعه بیش از ۲۵ سال است در حال فعالیت در عرصه ساختمانی است و ۶۰ درصد کل نیاز کشور در بخش شهرسازی و تاسیسات ساختمانی در این مجموعه صنعتی تولید می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اعتقاد داریم ۱۳ سال زودتر از دولت به موضوع مهم تولید محصولات دانش بنیان توجه کردیم و نام ما نیز دانش بنیان است، گفت: ۲۵ سال پیش تلاش کردیم محصولی را تولید کنیم که دنیا بپسندد و از نظر کمی و کیفی با کشورهای دنیا قابل رقابت باشد.

مدیرعامل گروه صنایع گیتی پسند تاکید کرد:  امروز تولیدات ما به کشورهای مختلف حوزه خلیج فارس و حتی اروپا صادر می شود و این موفقیت حاصل فعالیت ۲۷ مجموعه تولیدی فعال ما در زمینه تولید لوله اتصالات، شیرآلات، انواع سیستم های سرمایش و گرمایش، گچ برگ، سیم و کابل بوده است.

وی با اشاره به اینکه صنایع موتور محرک اقتصاد و اشتغالزایی هر کشوری هستند، تاکید کرد: متولیان لازم است موانع پیش روی آنها را برطرف کنند تا صاحبان صنایع برای مباحث بانکی، مالیاتی و خدماتی با چالش‌های بزرگ و پاسخگویی‌های زمان‌بر مواجه نشوند.

چالشهای صنایع در تابستان و زمستان

جنتی با بیان اینکه قطعی برق در تابستان و مشکل کاهش مصرف گاز در زمستان از چالش های این صنعت است، افزود: این مشکل موجب کاهش تولید نسبت به برنامه ریزی درازمدت می شود که به نوعی جبران آن به سختی ممکن است.

وی با اشاره به اشتغالزایی این مجموعه گفت: در این مجموعه صنعتی، چهار هزار نفر در واحدهای مختلف تولیدی زیر مجموعه این شرکت مشغول به کار هستند.

مدیرعامل گروه صنایع گیتی پسند با اشاره به مشکلات تحریمی برای صنعت در طول سالهای گذشته تاکید کرد: با کمک تیم علمی و تحقیقاتی تشکیل شده در این مجموعه و با دعوت از نخبگان کشور، امروز به مرحله ای رسیده ایم که ۹۹ درصد مواد اولیه مورد نیاز ما به  شکل داخلی تامین می‌شود و بسیاری از دستگاه‌ها نیز به ابتکار نیروهای خلاق این شرکت ساخته شده است.

تخصیص ۱۰ درصد از درآمد مجموعه به امور خیریه و پرداخت وام و کمک به نیازمندان

گفتنی است «حاج ناصر جنتی» که سال ۱۴۰۰ درگذشت موسس مجموعه صنعتی گیتی پسند بوده است که و به نیت گرامیداشت این کارآفرین عرصه صنعت کشور و خیر بزرگ، ۱۰ درصد از درآمد کل این مجموعه را به امور خیریه، پرداخت وام و کمک به نیازمندان اختصاص یافته است.

46

کد خبر 1943357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =