۱۲ مصدوم در پی سه حادثه رانندگی در جاده های استان سمنان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از وقوع سه تصادف جاده ای در محور های مواصلاتی این استان و برجا ماندن ۱۲ مصدوم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان؛ حسین درخشان با اعلام این خبر گفت: ساعت ۱۵:۳۵ تصادف پراید با پیکان در کیلومتر ۱۰۰ جاده آزادشهر به شاهرود به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC این جمعیت اعلام شد.

وی افزود: برای امدادرسانی به پنج مصدوم این حادثه تیم‌ عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده ای خرقانی به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان گفت: در این حادثه نجاتگران اقدام به انجام‌کمک های اولیه برای مصدومان کرده و ۱ مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر و ۴ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

درخشان به سانحه رانندگی دیگری درجاده شهمیرزاد به فولادمحله اشاره کرد و اظهارداشت: این سانحه در کیلومتر ۱۶ جاده این مسیر انحراف از جاده پیکان وانت اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: این سانحه ساعت ۱۷:۲۳ به ندای امداد اطلاع داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان گفت: تیم‌عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده ای نیزوا همراه با آمبولانس اعزام شدند.

درخشان خاطرنشان کرد: این سانحه رانندگی ۲ مصدوم داشت که نجاتگران اقدام به رهاسازی مصدومین کردند

وی تاکید کرد: ۲ مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر به صورت سرپایی درمان شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از سانحه دیگری در ساعت ۱۶:۲۶ ، سقوط از پل یک دستگاه پراید در کیلومتر ۱۹ جاده شریف آباد به ایوانکی خبر داد.
درخشان گفت: در این حادثه ۵ نفر مصدوم شدند که ۱ مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر و ۴ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1933110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =