راه‌یابی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به به مرحله دوم آزمون های انفرادی و گروهی شانزدهمین المپیاد علمی

آزمون غربالگری مرحله اول انفرادی شانزدهمین المپیاد علمی روز پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ همزمان با سایر دانشگاه های علوم پزشکی کشور در حیطه های آموزش پزشکی، استدلال بالینی، همگرایی در علوم پایه، مدیریت نظام سلامت، هنر و سلامت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،دکتر رزیتا هدایتی ادامه داد: ۷ نفر از دانشجویان شرکت کننده از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بداشتی درمانی استان سمنان در آزمون غربالگری مرحله اول انفرادی شانزدهمین المپیاد علمی این دانشگاه به مرحله دوم آزمون های انفرادی و گروهی راه یافتند.

وی گفت: فاطمه خواری، مسعود عباسی، امیر حسین هدایتی و محمد حسین اردشیر پور دانشجویان رشته پزشکی در حیطه استدلال بالینی و مریم مقیمی اسفند آبادی از رشته پزشکی، نادیا ذوالفقار خانی از رشته پرتوشناسی و زهرا میرزایی فشتالی از رشته تغذیه در حیطه هنر و سلامت موفق به کسب افتخار شدند.

معاون آموزشی دانشگاه تصریح کرد: در المپیاد مذکور ۲۹ نفراز دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان برای شرکت در آزمون معرفی شدند که ۲۵ نفر در آزمون مذکور شرکت کردند و هفت نفر از دانشجویان دانشگاه در حیطه های استدلال بالینی و هنر و سلامت به آزمون های مرحله دوم ( انفرادی و گروهی) راه یافتند.

دکتر هدایتی کسب این موفقیت علمی را به دانشجویان و خانواده دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تبریک گفت و برای این عزیزان آروزی موفقیت روزافزون نمود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1931939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =