کاهش محسوس پرونده های تخلف بهداشتی در حوزه دامپزشکی براساس تدابیر بازدارنده

دکتر وحید قدس معاون سلامت دامپزشکی استان با اعلام این خبر افزود: در سه ماهه اول سالجاری تعداد 14 فقره پرونده تخلف توسط واحد حقوقی دامپزشکی استان سمنان تشکیل و جهت رسیدگی به مراجع ذیصلاح ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،وی در ادامه گفت: خط قرمز دامپزشکی بهداشت و سلامت فرآورده های خام دامی وبه تبع آن سلامت جامعه است و در این راستا با هرگونه تخلف بهداشتی که سلامت جامعه را به مخاطره بیندازد برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان سمنان عنوان کرد: سه ماهه اول سالجاری از 14 فقره پرونده تشکیل شده تعداد 2 پرونده به شعب دادسرا و دادگاه ارسال شد و11 پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال و مورد رسیدگی قرار گرفت و همچنین 1 پرونده از تخلفات صنفی به هئیت بدوی رسیدگی به تخلفات صنفی و حرفه ای شاغلان حرفه دامپزشکی ارجاع گردیده است.

در پایان دکتر قدس افزود: در راستای بازرسی ها و نظارت های مداوم بر مراکز تحت پوشش توسط کارشناسان دامپزشکی استان سمنان در سه ماهه اول سالجاری براساس تدابیر و برخوردهای بازدارنده تعداد تشکیل پرونده حقوقی نسبت به زمان مشابه در سال گذشته 2.5 برابر کاهش یافته است.

46

کد خبر 1930071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =