پیام تبریک علی لاریجانی به پزشکیان: از سال‌ها پیش در مجلس از صداقت و روحیۀ عدالت‌گرایی جنابعالی آگاه بودم/محمد شریعتمداری هم پیام داد

رئیس مجالس هشتم، نهم و دهم شورای اسلامی، در بیانیه رئیس جمهوری منتخب را فردی صادق و با روحیه عدالت‌گرایی توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی لاریجانی مشاور مقام معظم رهبری، در بیانیه ای انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهوری ایران تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

برادر گرامی، جناب آقای دکتر پزشکیان (دام عزّه)

اعتماد ملت بزرگوار ایران به جنابعالی در این مسئولیت مهم فرصتی استثنایی برای شما جهت خدمت به آنان فراهم نمود. حقیر از سال‌ها پیش در مجلس شورای اسلامی آگاه از صداقت و روحیۀ عدالت‌گرایی جنابعالی بودم. ضمن تبریک صمیمانه به شما، از خداوند متعال توفیقات آن دوست عزیز را در این راه خواستارم و امیدوارم آغاز کار جنابعالی که مصادف با اول ماه محرم گردیده، انفاس قدسی سیدالشهدا و انصار باوفای او شما را در راه اعتلای اسلام و سربلندی ایران عزیز هدایت فرماید.

همچنین محمد شریعتمداری وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در دولت روحانی، در پیامی انتخاب مسعود پزشکیان به رویس جمهوری را تبریک گفت.

متن پیام شریعتمداری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم‌

ملتی که امید و رویا دارد پیروز است 
درود بیکران به ملت شریف ایران

دوران همدلی برای ایران فرا رسید 

صحنه زیبا، امیدافرین و پرنشاطی که در دو مرحله انتخابات چهارمین دوره ریاست جمهوری برای ایران توسط ایرانیان آفریده شد، یک حماسه پرشکوه و تاریخ ساز بود.

در این ایام بار دیگر همه جهانیان ، دوست و دشمن دیدند که آحاد مردم این سرزمین درروزهای سخت ، تیزبین ، منسجم ، مبتکر و هوشمند از منافع ملی ، هویت ملی ، غرور ملی و عزت و احترام مردم این سرزمین پاسداری می کنند . 

امروز روز همدلی همه ایرانیان برای ایران است . در این انتخابات همه پیروز بودند ، همه پیروز بودیم . آنها که مشارکت نکردند و با نیامدن را فریاد زدند ، آنها که آمدند و مشارکت داشتند و به رئیس جمهور منتخب رای دادند و آنها که به سایر نامزدها رای دادند ، همه ما برای رویای ایرانی آباد و شاد عمل کردیم و همه ما پیروزیم . هم ایران هم مردم ایران هم جمهوری اسلامی ایران پیروز شدند و این می تواند سرآغاز دورانی باشکوه برای این سرزمین باشد .
به رئیس جمهور عزیز و محبوب مردم ایران برادر عزیزم دکتر مسعود پزشکیان مرد صدق وعده و عمل ، مرد راستگویی و شرافت ، مرد عدالت و انصاف ، مرد اخلاق و حق محور و مرد قرآن و نهج البلاغه توفیق کسب رای اعتماد و تحمل امانت بزرگ مردم و توفیق خدمتگزاری به این مردم عزیز را صمیمانه تبریک می گویم و ایمان دارم  دولت او که دولت صداهای خاموش،  دولت مدارا و مروت ، دولت شایستگان و دانایان و حضور متخصصان شایسته از مرکب از زنان و مردان از اقوام و فرهنگ های خواهد بود ، آبادانی را برای ایران  و رفاه  را برای ایرانیان به ارمغان می آورد . 

در پایان با گرامی داشت یاد دوست قدیمی و عزیزم شهید رئیسی این پیروزی شکوهمند مردم را به مردم عزیز و خدمت رهبر معظم انقلاب که تدابیر حکیمانه و داهیانه ایشان زمینه ساز خلق این حماسه پرشکوه بود تبریک می گویم.

2929

کد خبر 1929343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =