استقلال و پرسپولیس نه؛ مقصد پدیده لیگ مشخص شد

مهاجم استقلال خوزستان که استقلال و پرسپولیس را خواهان خود می‌دید، با تیم آینده‌اش به توافق دست یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جواد آقایی پور مهاجم ملی پوش استقلال خوزستان که فصل گذشته عملکرد درخشانی در ترکیب تیمش در مسیر بقای آبی‌پوشان جنوبی ایفا کرده بود، در تابستان نیز با پیشنهادات جالب توجهی مواجه شده بود.

به گزارش ورزش سه، او که در پنجره زمستانی فصل گذشته موردتوجه پرسپولیس قرار گرفته بود و مذاکراتی نیز در این زمینه مدیران دو باشگاه صورت داده بودند، در نهایت به واسطه مبلغ بالای رضایتنامه و همچنین شرایط خاص استقلال خوزستان، در این تیم کار را دنبال کرد و با 10 گل زده نقش پررنگی در بقای آنها ایفا کرد.

با این حال او از مدیران استقلال خوزستان این وعده را دریافت کرده بود که در صورت ادامه حضور تا پایان فصل و با شرط مبلغ رضایتنامه، شرایط جدایی‌اش فراهم شود. اتفاقی که باعث شد تا در پنجره تابستانی بار دیگر تیم‌های خواهانش باب مذاکره با وی را باز کرده و به دنبال جذب وی باشند.

بعد از تماس‌های تلفنی باشگاه پرسپولیس با این بازیکن و در شرایطی که سپاهان و تراکتور نیز شرایط او را زیر نظر داشتند، این مدیران استقلال بودند که باب مذاکره رسمی با جواد آقایی پور را باز کرده و او را پای میز مذاکره کشاندند. طرفین اما روی مبلغ مدنظر به نتیجه نرسیدند و آقایی پور نیز با ادعای اینکه اولویتش حضور در فوتبال اروپاست، مذاکره را ادامه نداد.

اکنون اما گفته می‌شود یک تیم اروپایی مذاکرات با این بازیکن را به نتیجه رسانده و تا ساعاتی دیگر شرایط این انتقال فراهم خواهد شد تا جواد آقایی پور نیز به طور رسمی برچسب "لژیونر" را روی نام خود ببیند و جاه طلبی جدیدش را استارت بزند.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1925465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =