هراز باز شد / خطر از بیخ گوش سرنشینان سه خودروی عبوری گذشت

رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای بخش لاریجان شهرستان آمل گفت: در زمان وقوع سیل، سه خودروی سواری به همراه سرنشینان آنها دچار سیل گرفتگی و توقف کامل خودروی آنها شده بود که خوشبختانه با حضور به موقع وامدادرسانی سریع عوامل راهداری، آسیبی به سرنشینان و خودروهای آنها وارد نشد.

به گزارش خبرآنلاین ،رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای بخش لاریجان شهرستان آمل از بازگشایی و تردد در جاده هراز پس از بارش سیل آسای امروز ۳ تیر ماه و پاکسازی سطح جاده از گل ولای خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت:کوروش روشن گفت: بارش بارش سیل آسا بعدازظهر یکشنبه ۳ تیرماه باعث جاری شدن روان آب‌ها به سطح اصلی جاده هراز و مختل شدن تردد خودروهای عبوری در طول این جاده شده بود.

وی افزود: با اعلام راهداری وحمل و نقل جاده‌ه‍ای لاریجان و موافقت پلیس راه جاده هراز برای چند ساعت بسته و پس از ورودی سریع و تلاش ویژه عوامل راهداری و حمل و نقل جاده ای برای پاکسازی سطح جاده، شرایط تردد ایمن دراین جاده برقرار شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بخش لاریجان آمل اضافه کرد: بارش باران شدید که باعث جاری شدن سیل و روان آب ها به سطح جاده هراز شده بود، سه مسیر در کیلومتر ۳۰ تا ۴۰ جاده هراز را به طول کامل پوشانده و امکان تردد برای خودروها مختل کرده بود.

روشن ادامه داد: البته در زمان وقوع سیل، سه خودروی سواری به همراه سرنشینان آنها دچار سیل گرفتگی و توقف کامل خودروی آنها شده بود که خوشبختانه با حضور به موقع وامدادرسانی سریع عوامل راهداری، آسیبی به سرنشینان و خودروهای آنها وارد نشد.

وی یادآور شد: بر اثر جاری شدن سیلاب و روان آب ها در مسیرجاده اصلی هراز، چهار دهنه پل در مسیر بسته شد که تلاش ها برای بازگشایی این پل ها ادامه دارد.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1923793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =