۲۰۰ موکب برای برگزاری مهمانی بزرگ غدیر در شهرکرد برپا شده است

همزمان با دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم، بزرگترین جشن ملی مذهبی با عنوان «مهمونی خانوادگی غدیر» با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد در خیابان آیت‌الله کاشانی شهرکرد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ، دکتر اکبرایازی اظهار داشت: همزمان با دهه باعظمت امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم، بزرگترین جشن ملی مذهبی با عنوان «مهمونی خانوادگی غدیر» با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد در خیابان آیت‌الله کاشانی (از میدان آیت‌ا... دهکردی تا چهارراه فارابی) شهرکرد برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد ادامه داد: تعداد ۲۰۰ موکب توسط این سازمان به منظور برپایی بزرگترین جشن ملی مذهبی با عنوان «مهمونی خانوادگی غدیر» در خیابان آیت الله کاشانی شهرکرد برپا شده است.

وی بابیان اینکه این جشن بزرگ مذهبی از ساعت ۱۶ تا ۲۴ شب عید غدیر برنامه‌ریزی شده است ابراز کرد: در این جشن خیابانی ۴ استیج و جایگاه مرکزی برپا می‌شود.

دکتر ایازی تصریح‌کرد: برپایی چندین غرفه بازی و شادی و همچنین جشن بادبادک‌ها برای بچه‌ها از دیگر برنامه‌های بزرگترین جشن ملی مذهبی با عنوان «مهمونی خانوادگی غدیر» در شهرکرد است.

این مقام مسئول یادآورشد: قرار است ١١٠ دیگ غذا و انواع فست‌فود طبخ و همچنین یک کیک ١١٠ متری در جشن «مهمونی خانوادگی غدیر» در شهرکرد توزیع ‌شود.

وی به اقدامات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد در برگزاری جشن عید غدیر اشاره کرد و گفت: فضاسازی شهری، چراغانی و آذین‌بندی شهر، ارائه خدمات ویژه اتوبوسرانی، توزیع بسته‌های فرهنگی در بین مردم، اقدامات ایمنی آتش‌نشانی، پاکسازی و نظافت و.. از جمله فعالیت‌های پیش‌بینی شده این سازمان و مجموعه مدیریت شهری در پیاده‌روی و جشن بزرگ عید غدیر است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1923546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =