قول دقیقه نودی قالیباف به مردم سیستان و بلوچستان /پورمحمدی بعد از مناظره: امشب خیلی به مردم قول دادیم/قاضی‌زاده: پس مشکل کجاست؟

مصطفی پورمحمدی پس از مناظره در جمع خبرنگاران گفت: امشب خیلی به مردم قول دادیم هر کدام از این نامزدها پیروز شود خیلی بدهکار است چون در این مناظره بحث‌های جدی در همه ابعاد انجام شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، پس از سومین مناظره انتخاباتی، در جمع خبرنگاران گفت: برنامه مناظرات برنامه خوبی است. من خودم را جای بینندگان می‌گذارم یک شنونده همه این عزیزان جزو کسانی بودند مسئولیت‌های خوبی در کشور داشتند و صاحب نظر هستند اما مردم می‌بینند که چه کسی برنامه داشت و چه کسانی بدون برنامه هستند.

همچنین بنابر روایت تسنیم، وی ادامه داد: پس مشکل کجاست؟ چرا مسائل ما مزمن می‌شود و حل نمی‌شود، غیر از اینکه فرد مشکلات را خوب بیان می کنند مردم باید توجه کنند نامزدها کدام عملکرد بهتری در دوران مسئولیت داشته است.

قالیباف: بحث مربوط به انسداد مرز در سیستان و بلوچستان را برطرف می‌کنم

*همچنین اهم اظهارات محمد باقر قالیباف در جمع خبرنگاران را در ادامه می‌خوانید؛

*امشب بحث مهم حوزه فرهنگ و اجتماعی بود که بسیار مهم و جدی است.

*موضوعات فرهنگی مخصوصا در چالش‌های اقتصادی بسیار مؤثر و جدی هستند.

*در حوزه فضای مجازی و تاثیرات در فرهنگ در کالاهای فرهنگی و انتقال فرهنگی ما و فضای کسب و کار است.

*بحث مربوط به انسداد مرز در سیستان و بلوچستان بود سابقه من را می‌شناسید. مرزنشینان ما از فرصت‌ها استفاده کنند. شرافتمندان و عزتمندان تامین مرزهای ما است و کمک می‌کند به مرزنشیان.

پورمحمدی: امشب خیلی به مردم قول دادیم

همچنین مصطفی پورمحمدی نیز در جمع خبرنگاران، گفت: امشب خیلی به مردم قول دادیم هر کدام از این نامزدها پیروز شود خیلی بدهکار است چون در این مناظره بحث‌های جدی در همه ابعاد انجام شد.

وی ادامه داد: من خیلی امیدوارم انشاءالله با مشارکت بالای مردم به خصوص بانوان و دختران و جوان‌مان شاهد انتخابات باشکوه باشیم و از کاندیداها پیروز می‌شوند به وعده‌های خود به خوبی عمل کنند.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1923033

برچسب‌ها