اختتامیه اولین نمایشگاه خدمات کسب و کار استان گلستان

مراسم اختتامیه نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار استان گلستان در شامگاه چهارشنبه ۲۳ خرداد برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین طی این مراسم که در محل کارخانه نوآوری گرگان برگزار شد، مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گلستان، مدیر کل سازمان صنعت و معدن استان و معاونت بازرگانی این سازمان و همچنین مدیر برگزاری نمایشگاه و شرکت کنندگان حضور یافتند.
مدیر برگزاری اولین نمایشگاه خدمات کسب و کار در اختتامیه این رویداد گفت: برگزاری این نمایشگاه برای نخستین بار در استان اقدام بسیار مهم و مفیدی برای فعالان اقتصادی و ارائه‌کنندگان خدمت در این حوزه بود که امیدوارم در سال‌های آتی نیز شاهد آن باشیم.
سید جواد حسینی افزود: از سال ۱۴۰۱ برگزاری نمایشگاه‌های خدمات کسب و کار در کشور آغاز شد و تاکنون در سایر استان‌ها با حضور ۲۵ تا ۳۰ غرفه برگزار شده است، اما امروز در گلستان با ۴۰ کانتر و حضور ۳۷ شرکت‌کننده برگزار شد که بسیار خوشحال‌کننده است.
مدیر عامل شرکت کیفیت سازان سبز با اشاره بر اینکه خدمات کسب و کار یکی از زیرساخت‌های مهم اقتصادی به شمار می‌رود، تاکید کرد: اگر این بخش از فعالیت‌های فنی مهندسی در استان مورد توجه قرار گیرد قطعا تاثیر زیادی در تولید ناخالص داخلی خواهد داشت.
وی ادامه داد: تاکنون بیش از ۸۴ حوزه خدمات و کسب و کار در استان شناسایی شده است که ممکن است تعداد آن به بیش از ۱۰۰ حوزه هم برسد.
حسینی همچنین به برگزاری جلسات B2B و کارگاه‌های آموزشی در حاشیه نمایشگاه اشاره کرد و افزود: خوشبختانه جلسات و کارگاه‌ها با استقبال بسیار خوبی از سوی شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان همراه بوده است.
مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز در این مراسم اختتامیه با اشاره به اینکه چنین رویدادهایی برای استان بسیار موثر هستند، گفت: بسیاری از مجموعه‌های تولیدی و خدماتی بزرگ در استان امکان رسیدگی و انجام تمام امور خود را ندارند و گردهمایی و شرکت در این مکان موجب آشنایی آنها با شرکت‌های مشاوره و خدماتی می‌شود که قطعا همکاری آنها با یکدیگر بهبود عملکرد و افزایش بهره‌وری را در پی خواهد داشت.
درویشعلی حسن‌زاده ضمن ابراز امیدواری برای برگزاری چنین نمایشگاهی در آینده نزدیک، بیان کرد: دیدن جوانان دانشمند در کنار افراد باتجربه استان در این مکان بسیار امیدبخش است و این انتقال دانش و تجربه دستاوردهای مفیدی نیز برای پیشرفت استان در پی خواهد داشت.

46

کد خبر 1919343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =