اجازه نمی‌دهم بی‌غیرت‌ها در تیم‌ملی بازی کنند!

رئیس فدراسیون والیبال امروز در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛میلاد تقوی که امروز در یک‌ برنامه تلویزیونی حاضر شده بود در مورد غیبت امیر غفور و محمد موسوی در تیم ملی گفت: همیشه می‌گویند نسل طلایی. بله یک نسل طلایی بسیار ارزشمند را داشتیم که تمام شد. اگر آن‌ها را می‌آوردیم شاید نتیجه بازی‌ها فرق می‌کرد، اما بالاخره باید برای بعدش هم فکری کنیم. اعتقاد من این است که باید از آنها در عرصه فنی استفاده کنیم اما برای ارتقای سطح بازیکنان باید یک مربی تراز اول خارجی را به کار بگیریم. اگر قرار است از مربی درجه سه و چهار خارجی استفاده کنیم، مربیان خودمان بهتر هستند.

او افزود: بعضی از این بازیکنان واقعا آسیب‌دیدگی داشتند. بردیا سعادت واقعا دوست داشت بازی کند اما نتوانست. اصغر مجرد هم آسیب‌دیدگی داشت اما برخی بازیکنان هم حاضر نشدند برای مردمشان بازی کنند. معتقدم کسی که برای مردمش دوست ندارد بازی کند اصلا نیازی نیست باشد. والیبالیست بزرگی که حاضر نشد برای مردم کشورش بازی کند اصلا چرا باید والیبال بازی کند. به آقای منظمی گفتم و قرار است امروز نامه‌اش را بزند. قرار است به همه کسانی که نیامدند نامه بزند که مدارک و مستنداتشان را بیاورند که چرا نیامدند و اگر مستندات‌شان محکم نباشد طبق قانون، فدراسیون می‌تواند برخورد کند. به خاطر دردی که ما و مردم امروز کشیدیم مطمئن باشید با بدترین شکل با آنها برخورد می‌کنیم.

او با بیان اینکه گاهی یک بازیکن می‌گوید من اگر برای تیم ملی بازی کنم آسیب می‌بینم و نمی‌توانم برای تیم باشگاهی بازی کنم،‌ ادامه داد: این بی‌غیرتی بازیکن است. کسی که پرچم ایران را روی سینه‌اش دارد نباید بخاطر پول چنین حرفی بزند. کسی که چنین رفتاری می‌کند باید به بدترین شکل تنبیه شود و این را به زودی خواهید دید. کوبا را می‌بینید و وضعش را می‌دانید، اما ستاره‌هایش با افتخار برایش بازی می‌کنند.

251 251

کد خبر 1917345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    4 28
    دقیقا بازی کردن برای تیم ملی لیاقت می‌خواد هر کس لیاقت نداره نباید به تیم ملی دعوت بشه ضمن این که باید برای ورود به تیم ملی آزمون و مراحل سخت بذارن که هر کسی وارد این حیطه مقدس نشه
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    42 1
    غیرت شما هم که نتیجه اش بدتر بود .معمولا مدیران ضعیف ارتباط مناسبی با زیرمجموعه نداشته و سعی می کنند شکست ها را گردن دیگران بیندازند.
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    5 5
    حضرتپور بازیکن نیست نیست نمی دانم چرا بازی می کنه
  • جلال IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    9 8
    یعنی شما روحیات رذل برخی افراد معلوم الحال را نمی دانستید ! از ابتدا این افراد را آنقدر بزرگ کردید که حالا مایه شرمساری تان شده اند . پس شما هم باید پاسخگو باشید که چرا چنین افرادی را وارد تیم ملی نمودید؟!
  • ایرانی IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    27 3
    مسیولی که تو باشی با این ادبیات چاله میدانی بگیر و ببند و تهدید تکلیف تیم معلومه از کجا آوردند توی ورزش
  • نام اشنا IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    3 31
    فدراسیون فوتبال جواد نکونام را به خاطر اظهار نظری 5 میلیارد تومان جریمه کرد پس جریمه افرادی که به کشورشان پشت میکنند بایستی به مراتب سنگین تر از 5 میلیارد باشد مثلا 20 میلیارد تومان, تا جرات نکنند به کشورشان خیانت کنند.
  • مجید IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    13 1
    اگر جرات اری این حرف ها را پشت صحنه هم بزن ببین مافیا چه بلایی برسرت میاور
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    24 0
    فدراسیون با اقدامات نسنجیده خود باعث این نتایج است.ایران مملو از والی بالیست است و این گونه سخن گفتن در مورد ورزشکارانی که سالها دل مردم را شاد کردند ناشی از نبود درایت و بی لیاقتی ریاست فدراسیون است.
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    29 1
    برو بابا ، متوهمً
  • شریف IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    1 21
    بی خاصیت هارابریزیدبیرون... غیرت ایرانی وملی تون کجارفته؟...
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    35 1
    شوآف دیگه بسته، اونی که باید بره خود شمایید.
  • گلمحمد IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    0 0
    دل مردم با بالا رفتن ارزش پول.ارزانی کالاها.ارزانی مسکن.کار برای بیکاران.ازدواج راحت برای جوانان بهتر شاد می شود تا چند نفر دنبال توپی بدوند میلیاردها تومان هم بگیرند باز هم سیرابی نداشته باشند.
  • هادی آقا IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    0 0
    کم کاری و بی لیاقتی خودشون رو میندازن گردن کسایی که سالها دل مردم رو شاد کردن
  • ناشناس IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    0 0
    مدیران بی لیاقتی های خود را بر گردن بازیگران گذشته می‌اندازند ، ببین چقدر فرصتها ازبین رفت و تیم ملی والیبال ایران هنوز مربی نداشت ، آقایان در خواب خرگوشی بودنند ، و در عرض دو سه ماه تازه مربی آوردن و می‌خواهند نتیجه هم بگیرند ، شما فکر همه چی هستی جز والیبال ایران ، شما والیبال ایران را نابود کردید ، والیبال یک تیم گروهی ست نه تحت تأثیر یک یا دو نفر بازیکن خاص ،، از این خواب ویران کننده بیدار شوید