دیوید بکهام قرار است کدام محصول چینی را تبلیغ کند؟

«دیوید بکهام» قراردادی را با علی‌اکسپرس، پلتفرم خرده‌فروشی آنلاین متعلق به Alibaba امضا کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس گزارش دیجیاتو، «دیوید بکهام»، بازیکن سابق فوتبال قراردادی را امضا کرد که به موجب آن سفیر جهانی علی‌اکسپرس (AliExpress)، پلتفرم خرده‌فروشی آنلاین متعلق به غول فناوری چینی یعنی علی‌بابا در بازی‌های یورو باشد. مسابقات فوتبال یورو 2024 قرار است در ماه آینده میلادی در آلمان آغاز شود.

براساس گزارش BBC، طبق قرارداد دیوید بکهام و علی‌بابا، این ستاره سابق فوتبال چهره تبلیغاتی کمپین «Score More» پلتفرم علی‌اکسپرس خواهد بود که در طول بازی‌ها پخش خواهد شد. این شرکت چینی میزان پرداختی به کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس را اعلام نکرد.

همکاری دیوید بکهام و شرکت چینی علی‌بابا در مسابقات یورو

قرارداد چینی‌ها با بکهام!

در ماه مارس (اسفند 1402)، پلتفرم تجارت الکترونیک علی‌اکسپرس با اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به توافق رسید. همکاری دیوید بکهام با این شرکت نیز در راستای همین امر انجام می‌شود. دیوید بکهام دراین‌باره گفته است که علی‌اکسپرس با اهدای جوایز ارزشمند به هواداران باعث می‌شود آن‌ها بیشتر جذب مسابقات یورو 2024 شوند.

دیوید بکهام، از زمان آویختن کفش‌های فوتبالش در بیش از یک دهه پیش، با مجموعه‌ای از برندها و رویدادهای ورزشی مهم همکاری داشته است. براساس فهرست افراد ثروتمند ساندی تایمز، بکهام و همسرش ویکتوریا مجموعاً 455 میلیون پوند (581.6 میلیون دلار) ثروت دارند.

پیش از علی‌اکسپرس، دیگر شرکت‌های بزرگ چینی ازجمله سازنده خودروهای الکتریکی BYD و غول فناوری Vivo نیز حامی بازی‌های یورو شده بودند. پس از المپیک و پارالمپیک پاریس، این مسابقات قرار است بزرگ‌ترین رویداد ورزشی سال باشد.

در مجموع 2.7 میلیون بلیت برای این رویداد ورزشی که از 14 ژوئن تا 14 جولای (25 خرداد تا 24 تیرماه) در 10 شهر از جمله مونیخ و هامبورگ برگزار می‌شود، در دسترس قرار گرفته است. طبق گزارش یوفا، یورو 2020 در مجموع 5.2 میلیارد مخاطب تلویزیونی زنده جهانی داشت. 328 میلیون نفر نیز فینال این مسابقات را که در آن انگلیس در ضربات پنالتی شکست خورد، تماشا کردند.

227227

کد خبر 1912611

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =