جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش: از دنیا عقب می افتیم اگر.../ ایجاد قرارگاه های جهادی برای کشور ما امری قطعی است

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: در نیروی زمینی ارتش قرارگاه جهادی فناوری‌های نوظهور و فالوده شکن شکل گرفته است و قطعا اگر در این حوزه به صورت جهادی گام برنداریم از دنیا عقب خواهیم افتاد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر سرتیپ نوذر نعمتی، در اولین همایش ملی علوم و فناوری‌های نوظهور و شالوده شکن در حوزه های دفاعی_امنیتی که صبح امروز در دانشگاه افسری امام علی ( ع) برگزار شد، بیان کرد: اولین همایش ملی علوم و فناوری های نوطهور و شالوده شکن در حوزه دفاعی را در دانشگاه افسری امام علی (ع) با همت مسئولان دانشگاه و پشتیبانی معاونت ها ارتش در حال برگزاری است. لزوم ایجاد قرارگاه های جهادی که در این حوزه ها که شامل فعالیت ها نوظهور می شود برای کشور ما امری قطعی است.

بنابر گزارش ایسنا، وی در ادامه اظهار کرد: اگر این قرارگاه های جهادی تشکیل نشود و به این موصوع مهم به صورت جهادی نگاه نشود از دنیا عقب می افتیم. در نیروی زمینی ارتش قرارگاه جهادی فناوری های نوظهور و فالوده شکن شکل گرفته و این همایش را برگزار کرد. جای خوشحالی است که زمانی که این همایش پیشنهاد شد همه سلسله مراتب‌ها ما را کمک کردند. این پیام را دارد که در جاهای مختلف این روحیه جهادی برای ورود به فناوری های نوظهور و فالوده شکن وجود دارد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: در این همایش واقعا بالاتر از انتظار مسئولان برگزار کننده همکاری را از سوی معاونت های عطف ارتش و ستاد کل و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دانشگاه های مختلف دیدیم.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1907252

برچسب‌ها