متلاشی شدن گروه های سازمان یافته سقط جنین در برخی استان ها

دادستان کل کشور در همدان گفت: دادستانی با جدیت به این موضوع ورود کرده و خوشبختانه گروه‌های سازمان‌یافته سقط جنین در برخی استان‌ها کشف و متلاشی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، محمد موحدی آزاد، دادستان کل کشور، در آئین تکریم و معارفه دادستان مرکز استان همدان، با اعلام این خبر افزود: موضوع سقط جنین غیرقانونی به عنوان یکی از معضلات جامعه شناخته می‌شود لذا دادستانی با جدیت به این موضوع ورود کرده و خوشبختانه گروه‌های سازمان‌یافته سقط جنین در برخی استان‌ها کشف و متلاشی شده‌اند.

وی در ادامه بر ضرورت صیانت از نیروی انسانی در سه بعد عقلی، جسمی و معنوی تأکید کرد و گفت: در سالجاری ۱۰ هزار کارمند و ۱۲۰۰ قاضی در قوه قضائیه استخدام شدند و این امر گامی مهم در جهت ارتقای سلامت قضائی و ارائه خدمات بهتر به مردم شده است.

موحدی آزاد در ادامه به اقدامات دادستانی در خصوص چهارشنبه سوری و تعطیلات نوروزی اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به آمار بالای تصادفات رانندگی در این ایام، مسئولان امر باید نسبت به کنترل و ایمن‌سازی جاده‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

وی در ادامه به ویژگی‌های یک دادستان ایده‌آل نیز اشاره کرد و گفت: دادستان باید فردی مطلع از امور سیاسی، مستقل، بصیر، زمان‌شناس، با روحیه جهادی، درک درست از شرایط جامعه و کشور، عملگرا، با اتقان و استحکام آرا، قانونمند، با سعه صدر و توجه به نهادهای ارفاقی باشد.

موحدی آزاد همچنین به ضرورت تکریم ارباب رجوع، دقت در تشکیل پرونده‌ها و حفاظت از اطلاعات و داده‌های مردم تأکید کرد.

در این مراسم از زحمات حسن خانجانی تقدیر، و عباس نجفی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان به عنوان دادستان جدید همدان معرفی شد.

کد خبر 1881669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =