فراخوان هفدهمین جشنواره  ادبی شعر «روح الله» منتشر شد

دبیرخانه جشنواره ادبی شعر «روح الله» فراخوان هفدهمین دوره این جشنواره را اعلام کرد و بر اساس آن علاقه مندان تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ مهلت دارند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) اصفهان به منظور ترویج اندیشه و گفتمان امام خمینی (ره) و گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی هفدهمین دوره جشنواره ادبی شعر «روح الله» را دهم اسفند۱۴۰۲ برگزار می نماید.

بخش اصلی این جشنواره عبارت از الهام از اندیشه و سیره عملی امام خمینی(ره) در عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اخلاقی، مقاومت اقتدار ملی است بخش ویژه ای نیز به شعر کودک ونوجوان اختصاص یافته است.

محدودیتی در انتخابل قالبهای شعری وجود ندارد اما آثار ارسالی نباید در هیچ کتاب، مجله و رسانه ای منتشر شده باشد و یا برگزیده جشنواره ها باشد ضمن اینکه هر شاعر در هر بخش فقط سه اثر می تواند ارسال نماید.

آثار ارسالی باید از طریق پست به دبیرخانه جشنواره، الزاماً باید در برگه A۴ و به صورت یک رو تایپ شده و ارسال شود و یا از طریق سایت نشانی https://isf.icpikw.ir یا http://hamayesh.imam-khomeini.ir/poem-roohollah۱۷، به صورت فایل ورد با فرمت docx بوده و با حجم حداکثر یک مگابایت بارگذاری شود.

دبیرخانه جشنواره حق انتشار آثار رسیده را با قید نام پدید آورنده و یا تبدیل به آلبوم موسیقی برای خود محفوظ می دارد.

گفتنی است مهلت ارسال آثار به هفدهمین جشنواره ادبی شعر «روح الله» تا ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ خواهد بود و آئین اختتامیه در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ برگزار می شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1862015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =