ایرنا نوشت:

دانشجویان استانهای مختلف کشور با تشکیل زنجیره انسانی در اطراف تاسیسات هسته ای' یوسی اف' اصفهان، آمادگی خود را برای دفاع از برنامه صلح آمیز هسته ای ایران تا پای جان به جهانیان اعلام کردند.
    
دانشجویان دهها دانشگاه دولتی، آزاد و پیام نور از استانهای اصفهان، تهران، چهارمحال و بختیاری، فارس، لرستان، خراسان، کرمان و سیستان و بلوچستان، عصر سه شنبه با تشکیل حلقه انسانی در اطراف تاسیسات یوسی اف اصفهان، بر حق قانونی ملت ایران در مورد دستیابی به انرژی هسته ای تاکید کردند.
 
دانشجویان با فریادهای 'مرگ بر آمریکا'،' مرگ بر اسرائیل'،' مرگ بر ضد ولایت فقیه'، وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد'،' آمانو، اسرائیل پیوندتان مبارک'، ایستادگی خود را در مسیر دستیابی کشور به انرژی هسته ای به نمایش گذاشتند.
 
دانشجویان پلاکاردهایی با مضامین مرگ بر آمریکا، انرژی هسته ای حق مسلم ماست، تصاویر امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و همچنین عکسهای دانشمندان هسته ای ترور شده توسط ایادی استکبار را در دست داشتند.
 
دانشجویان با بستن پیشانی بندهایی به نام امیر المومنین (ع) بر بیعت خود با آرمانهای غدیر تاکید کردند.
 
آنان همچنین در قطعنامه ای آمادگی خود را برای اجرای فرامین حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند.
 
در این بیانیه آمده است: در صورت هرگونه تهدید علیه ایران، منافع آمریکا در اقصی نقاط جهان بویژه در تنگه هرمز به خطر خواهد افتاد.
/212 212
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 185092

برچسب‌ها

اخبار ویژه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =