سفیر اهدای خون سوار بر دوچرخه به نصف جهان آمد

دوچرخه سوار گیلانی به عنوان سفیر اهدای خون و با هدف آگاه سازی جامعه نسبت به این فرهنگ مهم انسانی وارد استان اصفهان شده است.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، کرامت عزیززاده دوچرخه سوار اهل استان گیلان و عضو فدراسیون دوچرخه سواری کشور، سفیر سلامت و سازمان انتقال خون است که با پیام «اهدای خون؛ اهدای زندگی»، ۲۴ استان کشور را رکاب خواهد زد.

وی که رکاب زنی را از زادگاه خود شروع کرده، وارد اصفهان شده و تا ۲۹ آذرماه مهمان این استان است.

این دوچرخه سوار جهانگرد ایرانی به اتفاق دهراب پور مدیرکل و کارکنان انتقال خون استان اصفهان، دو نهال در جلوی اداره کل انتقال خون، دو نهال در محوطه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و یک نهال در محوطه صدا و سیمای مرکز استان به نیابت از اهداء کنندگان خون غرس کرد.

کیان دهراب پور مدیرکل انتقال خون استان اصفهان در مراسم استقبال از این ورزشکار، با بیان اینکه در اصفهان قطب برخی بیماری های خاص است، اظهار کرد: لازم است از حرکت خود جوش و فرهنگی دوچرخه سوار گیلانی در راستای ترویج فرهنگ اهدای خون تشکر کنیم.

وی با اشاره به اهمیت اهدای خون در نجات بخشی بیماران گفت: تعداد قابل توجهی بیماران خاص از جمله بیماران تالاسمی و تعداد ۶۲ مراکز درمانی در استان روزانه نیازمند خون و فرآورده‌های خونی هستند و نیازمند اهدای خون مستمر توسط مردم هستیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1850916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =