تولید بیش از ۷۰۰میلیون کیلووات ساعت انرژی در نیروگاه شهیدرجایی

معاون مهندسی و برنامه‌ریزی نیروگاه شهیدرجایی گفت: ۷۳۱میلیون کیلووات ساعت انرژی خالص در آبان ماه امسال از سوی واحدهای نیروگاه شهیدرجایی تولید و به شبکه سراسری تحویل داده شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ جواد دوستی، معاون مهندسی و برنامه‌ریزی نیروگاه شهیدرجایی در تشریح میزان تولید انرژی در آبان‌ماه امسال گفت: در هشتمین ماه سال جاری، به میزان هفتصد و سی و یک میلیون و سیصد و پنجاه و یک هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل داده شده است.

او در ادامه به سهم تولید واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی در آبان ماه اشاره کرد و افزود: از این میزان انرژی تولیدی، ۳۶۶میلیون و ۸۲۳هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدهای نیروگاه سیکل ترکیبی و ۳۶۴میلیون و ۵۲۸هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدهای نیروگاه بخار تولید شده است.

معاون مهندسی و برنامه‌ریزی نیروگاه شهیدرجایی اظهارکرد: این میزان انرژی در حالی تولید شده است که هم‌اکنون دو واحد ۲۵۰مگاوتی آن برای انجام تعمیرات اساسی و بازدید دوره‌ای و یک واحد گازی سیکل ترکیبی آن از مدار تولید، خارج شده است که پس از انجام تعمیرات و کسب آمادگی لازم به مدار تولید باز می‌گردد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1841791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =