پروژه دوچرخه‌های اشتراکی در تهران شکست خورد و حالا دیگر خبری از دوچرخه‌های نارنجی در سطح شهر نیست، اما علت جمع‌آوری این دوچرخه‌ها چه بود، آیا تلاش برای منع دوچرخه‌سواری زنان سبب این اتفاق شد؟ پیروز حناچی، شهردار سابق تهران با حضور در کافه‌خبر خبرآنلاین از فشارهای برخی نهادها به پروژه بیدود می‌گوید. منبع: خبرآنلاین

256

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1787351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    3 0
    این داستان در مشهد برای «بایدو» تکرار شد. پیش از آمدن باید در شرایط کرونایی چند سالی بود که به فراوانی دوچرخه سواری زنان در مشهد خودنمایی می کرد از دوچرخه سواری ورزشی که به ویژه بعد از ظهرها خیلی به چشم می آید تا دوچرخه سواری برای امور روزمره و بعد از زمزمه های بسیار در اواخر شورای شهر گذشته، شورای شهر جدید که همفکران و دوستان رئیسی و یارانش بودند با ممنوعیت استفاده زنان از «بایدو» در معابر عمومی نیمی از مشهدی ها را از حقوق شهروندی شان محروم کردند. تا پیش از این ماجرا در ساعات مختلف روز به سختی در ایستگاه های بایدو می توانستی دوچرخه پیدا کنی اما بعد از محدودیت استفاده زنان، مدتهاست در هر ساعت روز در ایستگاه ها به فراوانی «بایدو»های پارک شده را می بینی و زنان را بیشتر از گذشته سوار بر دوچرخه های شخصی به صورت گروهی یا انفرادی در حال رکاب زدن می بینی