در این طرح به روز رسانی سیستم الکترونیکی خودرو و تعویض قطعه کیت بصورت رایگان برای تمامی خودروهای سانتافه و توسان با شرایط گارانتی در شبکه نمایندگی های مجاز شرکت در حال انجام است.
خدمات پس از فروش شرکت KTL با دارا بودن بیش از ۷۰ نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش در سراسر کشور، امکان ارائه خدمات پس از فروش برای کلیه خودروهای هیوندایی را فراهم کرده است.
مشتریان می توانند جهت بهره مندی از این طرح با دریافت نوبت آنلاین از وبسایت www.ktl-co.com یا به صورت حضوری به نمایندگی های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه کنند.
کمپین شرکت هیوندای برای خودروهای سانتافه و توسان در شبکه نمایندگی های مجاز شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL) نماینده رسمی خودروهای سواری شرکت هیوندای آغاز شد.
کد خبر 1770151
نظر شما