مشعل گازرسانی به صنایع محور سمنان-سرخه روشن شد

پروژه‌ گازرسانی به صنایع محور سمنان-سرخه با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان و جمعی از مدیران در شهرستان سرخه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان؛ مجید مهربد رئیس امور مهندسی و اجرای طرح های این شرکت مزیت های رقابتی گاز در مقایسه با سایر سوخت های فسیلی و نقش آن در افزایش بهره وری را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: خوشبختانه با توجه به زیرساخت های فراهم شده، پایداری جریان گاز در سراسر استان از ضریب اطمینان بسیار بالایی برخوردار است و شرکت گاز استان سمنان در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی از پذیرش متقاضیان بخش تولید، صنعت و جایگزینی سوخت واحدهای کشاورزی و صنعتی فعال استقبال می نماید.

مهربد با اشاره به مشخصات فنی این پروژه، گفت: اجرای این پروژه که شامل گازرسانی به کارخانه آرد امید واقع در شهرک صنعتی سرخه، پایانه باربری سمنان، سردخانه کشت و صنعت نانا و مشاغل تولیدی منطقه می باشد، از سال 1400 آغاز و امروز مصادف با ششمین روز از هفته دولت سال1401 به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اجرای حدود 8500 متر شبکه و احداث یک باب ایستگاه تقلیل فشار گاز و صرف اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال برای این طرح، گفت: امیدواریم بهره برداری از این پروژه علاوه بر ارتقای سطح رفاه، منجر به ایجاد رونق بخش تولید در این منطقه گردد.

در پایان مراسم محمدرضا صادقی، سرپرست معاونت اقتصادی استانداری سمنان ضمن بیان اهمیت پروژه یاد شده و تقدیر و تشکر از شرکت گاز استان سمنان و همه عوامل اجرایی، با روشن نمودن مشعل، گازرسانی به صنایع محور سمنان-سرخه را افتتاح کرد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1668183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =