بازدید ۱۰ میلیون گردشگر نوروزی از اماکن فرهنگی تهران

ایرنا نوشت: رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد خدمات سفر شهر تهران اعلام کرد: در ایام نوروز بیش از ۱۰ میلیون مسافر از اماکن تفریحی و فرهنگی پایتخت بازدید کردند.

ایمان قربانی روز یکشنبه گفت: از روز ۲۸ اسفندماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه بیشترین بازدیدهای نوروزی کشور در تهران ثبت شد و بیش از ۱۰ میلیون مسافر از اماکن تفریحی و گردشگری بازدید کردند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد خدمات سفر شهر تهران بیشترین بازدید مسافران نوروزی را از مجموعه برج میلاد، مجموعه گردشگری عباس آباد و همچنین مجموعه دریاچه خلیج فارس اعلام کرد.

مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران ادامه داد: در ایام نوروز همه مراکز اقامتگاهی تهران با بیشترین ظرفیت در خدمت مسافران نوروزی بود و تمامی هتل ها و مراکز اقامتگاهی تکمیل ظرفیت بود.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری با برپایی شب های نوروزی تمامی موزه ها را با بهترین شکل آماده استقبال از مسافران نوروزی کرده بود و همچنین اداره کل امور عشایر استان تهران با برپایی سیاه چادرهای عشایری با پخت نان و آش محلی از مسافران پذیرایی کردند.

قربانی تاکید کرد: همچنین خیابان سی تیر و همچنین موزه های اطراف آن به کمپ مسافران نوروزی تبدیل شده بود که استقبال بازدیدکنندگان از موزه ها و اماکن فرهنگی نیز نسبت به سال های قبل افزایش چشمگیری داشته بود.

به گفته وی، عوامل هلال احمر، نیروی انتظامی، پلیس راهور و اورژانس نیز تامین کننده امنیت و سلامت مسافران نوروزی بودند همچنین از عوامل فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و مهرآباد، راه آهن، دانشگاه های علوم پزشکی، راهداری و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و همچنین ستاد گردشگری شهرداری تهران که فعالیت های گسترده ای به مسافران داشتند تشکر می کنم.

مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران یادآور شد: پذیرایی و بازدید مسافران نوروزی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد و در آرامش و سلامت کامل مسافران نوروزی از کلانشهر تهران بازدید کردند.

بیشتر بخوانید:

زخم‌های التیام نیافته "آبشار پیران" از زلزله

ادامه کاوش در غار «باوه یوان» کرمانشاه

۴۷۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1620447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =