۰ نفر
۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵
فراخوان اهالی فرهنگ، هنر و رسانه خرمشهر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمشهر از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه خرمشهر خواست برای برخورداری از تسهیلات ویژه کرونا در سامانه «کارا» ثبت نام کنند.

هادی آبیار، در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در خرمشهر، با اشاره به پیگیریها و نگاه ویژه استاندار خوزستان و فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر از گروه ها و کسب کارهای آسیب دیده و شاغلان بیمه شده یا فاقد بیمه در پیک چهارم کرونا (شامل گروه های ۲، ۳ و ۴) اظهار کرد: با توجه به ابلاغ شصت و یکمین مصوبات اقتصادی ستاد ملی کرونا به طور ویژه برای استان خوزستان که به تایید ریاست محترم جمهوری رسیده، اهالی فرهنگ، هنر و رسانه خرمشهر هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام جهت دریافت تسهیلات در سامانه کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir اقدام کنند.

48 

به گفته ی وی آخرین فرصت ثبت نامه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در سامانه کارا، پایان اردیبهشت ماه سال جاری است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمشهر، دریافت این تسهیلات را در شرایط متاثر از شیوه کرونا که به لحاظ اقتصادی آسیب های جدی به اهالی هنر و رسانه وارد آورده است را اثربخش خواند و تصریح کرد: سود این تسهیلات ۱۲ درصد و دوره بازپرداخت آن پس از یک دوره تنفس سه ماهه است.

آبیار؛ ثبت نام در سامانه « کارا» را فرصتی مغتنم برای اهالی فرهنگ و هنر خواند و یادآور شد: با عضویت در این سامانه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه خرمشهر علاوه بر دریافت تسهیلات بانکی از یک سری حمایت های مالیاتی و بیمه ای نیز برخوردار خواهند شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1504575

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =