تمرکز روی محصولات پوشیدنی و صوتی، بخشی از استراتژی هوآوی در سالهای اخیر بوده است. این شرکت که همواره برای حضور در بازارهای جدید پیش قدم میشود، چند سالی است که وارد حوزه محصولات پوشیدنی شده و محصولات پر تعدادی را نیز عرضه کرده است.
تصمیم جدید هوآوی برای همکاری با شرکتهای دیگر در زمینه نرمافزار نیز منجر به بهتر شدن جایگاه هوآوی در بازار محصولات پوشیدنی خواهد شد. بسیاری از نرمافزارهای محبوب محصولات پوشیدنی مانند Calm، Recodr، Telegram، Spotify، Citymapper، Infinity Loop و بسیاری از برنامههای دیگر به زودی راه خود را به محصولات هوآوی باز خواهند کرد تا خدمات خود را به کاربران پرتعداد این اکوسیستم ارائه دهند.
برای اطمینان از عملکرد برنامهها روی محصولات هوآوی، این شرکت یک آزمایش واقعی انجام داده است. در این آزمایش برنامه Fitify که ساخته شرکت دیگری ب است، روی یک ساعت هوشمند هوآوی Watch GT2 Pro نصب شده و بدون نقص تمام قابلیتهای خود را به اجرا گذاشته است.
این برنامه حوزه سلامت، 900 برنامه تمرینی مختلف را در خود جای داده و تا کنون موفق به ثبت 200 میلیون جلسه ورزشی از کاربران خود شده است. این برنامه که از طریق App Gallery هوآوی در اختیار کاربران قرار گرفته، تا کنون کاربرانی از 170 کشور و با 18 زبان مختلف داشته است.
برای محقق شدن ایده استفاده از برنامههای دیگر در محصولات هوآوی، این شرکت دست به ساخت چندین کیت توسعه (Dev Kit) مختلف زده که کمک بزرگی به توسعهدهندگان نرمافزار برای هماهنگ کردن برنامههایشان با اکوسیستم هوآوی بوده است.
سرمایهگذاری هنگفت در بخش نرمافزاری، علاوه بر توسعه اکوسیستم هوآوی، باعث ایجاد ابزارهای ارتباطی لازم برای برقراری ارتباط بین این اکوسیستم و دیگر توسعهدهندگان نیز شده است. با توجه به رشد تعداد کاربران و بهروزرسانی قابلیتهای جدید، حالا هوآوی و اکوسیستم نرمافزاریاش بیش از پیش به تبدیل شدن به یک قطب در دنیای برنامههای گوشی هوشمند نزدیک شدهاند.
۲۱۲۱