گلایه از نبود جایگاه سوخت در آزادراه غدیر

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: در حال حاضر هیچ تقاضایی به منظور احداث جایگاه سوخت برای آزادراه غدیر در قالب مجتمع خدماتی رفاهی وجود ندارد.

فاطمه کاهی  ، درباره اظهارات اخیر سردار هادیانفر، رئیس پلیس راهور کشور در زمان بازدید از آزاد راه غدیر درباره تامین جایگاه‌های سوخت در این آزادراه بیان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی آزادراه غدیر در محدوده استان قزوین، احداث جایگاه عرضه سوخت در قالب مجتمع خدماتی رفاهی میسر خواهد بود.

او افزود: بر این اساس متقاضیان احداث این مجتمع ها، در ابتدا باید درخواست خود را جهت اخذ موافقت اصولی به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ارائه کنند؛ سپس در صورت صدور موافقت نامه از سوی آن سازمان، تقاضای مربوطه برای احداث جایگاه عرضه سوخت در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بررسی و نتیجه اعلام خواهد شد.

کاهی در پایان تاکید کرد:در حال حاضر هیچ تقاضایی مبنی بر احداث جایگاه سوخت در آزادراه غدیر به منطقه قزوین نرسیده است و با توجه به این که این مسیر از ۷ اسفندماه افتتاح خواهد شد، هیچگونه جایگاه سوخت فعال یا در حال احداثی در آن وجود ندارد.

223224

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1488841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =