خاطره تهمینه میلانی از زنده‌یاد پرویز پورحسینی

تهمینه میلانی، کارگردان سینمای کشورمان با بیان خاطره‌ای، شیوه بازیگری پرویز پورحسینی را ستود و از حاضر جوابی و طنازی این هنرمند پیشکسوت یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، درگذشت پرویز پورحسینی بر اثر کرونا، واکنش هنرمندان بسیاری را برانگیخته است و هر یک به‌فراخور، در صفحات اجتماعی خود، متن یا عکسی را منتشر کرده‌اند.

تهمینه میلانی، کارگردان سینمای کشورمان هم با یادآوری یک خاطره، درگذشت پرویز پورحسینی را تسلیت گفته و نوشته است:

«پرویز پورحسینی بزرگ. چند سال پیش به ایشان عرض کردم: من ارادت ویژه‌ای به شما و متد بازیگری شما دارم. به متلک گفتند: از نقش‌های بزرگی که منو برای ایفای اون‌ها دعوت کردید، معلومه! قرار بود در فیلم بعدی ما، این اتفاق بزرگ بیفتد و ما با هم همکاری کنیم. لعنت بر کرونا که بزرگ هنرمند دیگری را از ما ربود. تسلیت به خانواده محترم‌پور حسینی.»

۵۷۵۷

کد خبر 1460225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دکتر قدیری اصلی استاد باستانشناسی و تاریخ ایران با IR ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    4 0
    انا لله و انا الیه راجعون با کمال تاسف و اندوه فراوان با خبر شدم استاد پرویز پورحسینی هنرپیشه محبوب و با وقار و خوشنام سینما و تاتر ایران به سرای باقی عروج کرد و به معبود یگانه پیوست اینجانب این غم بزرگ را خدمت خانواده محترم ایشان و همکاران و دوستان و تمامی هنر مندان عرصه هنر هفتم تسلیت عرض مینمایم روان پاک زنده یاد استاد پورحسینی مینوی باد با احترام دکتر سید محمد علی قدیری اصلی استاد رشته های باستان شناسی و تاریخ ایران باستانK.H