۱ نفر
۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۷

فاجعه خاموش

سیدشهاب‌الدین چاوشی
فاجعه خاموش

میدانید مفهوم مشارکت زیر ۵ درصدی درشهرهای مراکز استان ها،مثل زنجان و البرز در انتخابات دوردوم مجلس شانزدهم چیست؟

شاید بسیاری از دوستان انقلاب علاقه داشته باشند بگویند خاصیت دوردوم ، کرونا ونارضایتی مردم! بنده بعنوان دوستدارانقلاب اسلامی می گویم قهرمردم از صندوق های رای درنظامی که خودبناکرده اندبه هردلیل که باشد یعنی فاجعه ی خاموش !

عدم مشارکت و استقبال مردم را جدی بگیرید. قهرمردم ازحاکمیت زمینه ی آشوب ها و مداخلات بیگانگان را فراهم می آورد بعنوان یک معلم علوم سیاسی خطر ظهورفرصت طلبان و حاشیه رفتن خطوط سیاسی مرسوم و مصطلح را که بنحوی علیرغم ضعف هایشان دل درگرو حفظ نظام  منبعث از انقلاب داشته اند جدی بگیرید سپردن کارهای بزرگ به انسان های فاقد مقبولیت و توانایی و دلسوزی خطربزرگی برای استمرارارزش های انقلاب اسلامی است .

در دستگاه های مختلف مردم را از سلامت نظام ناراضی کرده اند . علاوه برمشکلات کلی اقتصادی کشور که ناشی از تحریم دشمن و بعضا سوءمدیریت هاست تجدیدنظراساسی دربخش های نظارت ناپذیروحتی خود دستگاه های نظارتی حاکمیت نیاز فوری و اساسی کشور است . وتلاش برای خروج مردم ازناامیدی و بن بست هائی که دشمن ساخته و نیرو های فرصت طلب داخلی آن را با عملکردمشکوک شان مرتب مرمت می کنند بر همه نیروهای دلسوز کشور لازم و واجب است .

تلاش برای حفظ مقبولیت و تقویت رابطه ی مردم باحاکمیت برهمه ی آگاهان وازهمه مهمترحکومتگران فرض است نادیده گرفتن مردم خطرعظیمی برای گسست پیوندهای اعتقادی ، سیاسی و اجتماعی است .امنیت مثال زدنی کشوررادرهمه ابعادجامعه توسعه دهیم و مردم را به کارآمدی نظام جمهوری اسلامی امیدوارسازیم.

* عضوهیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1434712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =