پیش از این هم، سخنان و ادبیات به کار گرفته شده توسط تعدادی از گویندگان اخبار و مجریان برنامههای تلویزیونی، مورد انتقاد قرار گرفته بود.
استفاده از زبان کوچه و بازار و ادبیات حاکم بر فضای مجازی و شبکههای اجتماعی، چند سالی است به رسانههای فراگیر و عمومی از جمله تلویزیون رخنه کرده. بهانه مدافعان این رویه، نزدیک شدن و ارتباط صمیمی برقرار کردن با مخاطبان است.
به نظر شما، مجریان و گویندگان تلویزیون باید از چه نوع ادبیاتی استفاده کنند تا ضمن حفظ شان رسانه، با مخاطبان هم ارتباط نزدیکتری برقرار سازند؟
۵۷۵۷
نظر شما