۴ نفر
۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
ساعت پخش و تکرار برنامه دورهمی در نوروز ۹۹

ساعت پخش و بازپخش برنامه «دورهمی»، ویژه نوروز ۹۹ مشخص شد. این برنامه، هر شب، میزبان چهره‌های هنری کشورمان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه «دورهمی» با اجرا و کارگردانی مهران مدیری، در نیمه اول فروردین ۹۹، هر شب روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. 

ویژه‌برنامه نوروزی «دورهمی» که دیشب (جمعه اول فروردین) نخستین قسمت آن پخش شد، هر شب ساعت ۲۳ مهمان خانه‌های مردم خواهد شد.

این برنامه در ساعت‌های ۶، ۱۱ و ۱۷ روز بعد هم بازپخش خواهد شد.

۵۷۵۷

کد خبر 1367463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 27
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نادر IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
    0 0
    از خبر آنلاین انتظار نمی رفت برای یک برنامه که بر اساس مسخره گرفتن همه کس و همه چیز،ریا که ما دورهمی ها برای مردم برنامه میسازیم،تزویر که ما دورهمی هاخوبیم وداناییم و همه غیر از ما یه چیز دیگن ،توهین به شعور مخاطب و تماشاچی که سطح پرسش و پاسخ میهمان ومجری وتماشاچی در حد کلاس دوم یا سوم دبستانها ،تبلیغ کنه.چرا شما چی دیدید تو این برنامه که اینجور تبلیغ میکنید به ما بگید
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
    2 1
    دورهمی میلیاردی با پول بیت‌المال و چاشنی تمسخر بدبختی‌های مردم و ژست منتقد و مصلح گرفتن توسط مجری برنامه و با حضور چند مهمان که فقط به فکر دیده شدن هستند و همراه با مهران مدیری تا آخر برنامه یکسره می‌خندند و آخر هم معلوم نمی‌شود برای چی و به چه چیزی می‌خندند، در این ساعاتی که در بالا آمد، پخش خواهد شد.
    • محسن IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
      9 1
      کسی بالاجبار نگفته ببینش؟؟؟ میتونی شبکه چهار راز بقا ببینی!!! یا هر چی دیگه .... با این ملت میخندن بستمونه . عادت کردین به ملت بقبولونید که گریه کنن. عجب آدمی هستید بخدا.
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    1 1
    بلاخره ما نفهمیدیم بدون تماشاگر است یا با تماشاگر! نوشته تدوین شدن و تماشاچی ها آرشیو هستند اما از بینشون افراد انتخاب می کنه بیان بالا..... واقعاً رعایت کنید! چه لزومی به تماشاگر است وقتی روز تا شب داره توصیه می شه که از تجمعات پرهیز کنید و در خانه بمانید... حتی نیازی به تصاویر مصنوعی و تدونش هم نیست، کلاً این کار الان هیچ توجیهی نداره و خلاف این همه شعار قرنطینه خانگی است...
  • سحر IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    3 0
    از مهران مدیری خیلی خیلی خواهش ، تمنا و استدعا می کنیم بیشتر با مهمانان و تماشگرانی که برای جواب دادن به سوالات می آیند شوخی های بامزه و خنده دار بکنند و هوتن شکیبا ، سمیرا سیاح ، لیلا بلوکات ، ناصر هاشمی و کمند امیر سلیمانی ، الناز حبیبی را نیز به برنامه دورهمی دعوت کنند .
  • شهراد IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    1 0
    برنامه دورهمی خیلی شاد و آموزنده است و به شعور کسی توهین نمی کند ، هر کس نمی خواهد می تواند فیلمهای زجر دهنده را نگاه کند ، بعضی ها همش عادت کردن به فحش دادن به برنامه های جالب مدیری که کار درستی نیست ، ولی خواهش داریم به جای دیگران هم تصمیم نگیرید ما واقعا برنامه دورهمی را دوست داریم .
  • Alireza IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    0 0
    سلام . جناب مدیری عزیز ،لطفا در زمان پخش برنامه زیبایتان دستکش بپوشید ،مرد بزرگ شما چندین بار با دستی که به تمام محیط اطراف زده اید به لیوان اآب زدید ومیل کردید و ای کاش بدون حضور ،تماشاچیان در استودیو انجام میشد که خود تبلیغ به نشستن مردم در منزل و قرنطینه شدن کمک فراوانی مینمود . ممنونم .شاد باشید
  • صوفی IR ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    5 0
    برنامه دورهمی نسبت به برنامه های دیگر خیلی جالب و فرح بخش است و کسانی که به دورهمی فحش می دهند اصولا آدمهای ناراضی هستند که از همه چیز بدشان می آید و کلا آدمهای ناراحتی هستند ، اما این آدمها باید به نظر دیگران در خصوص علاقه به برنامه دورهمی احترام بگذارند و تهمت نزنند . به نظر ما احسان علیخانی و مهران مدیری و رضا رشید پور سه مجری برتر و بهتر تلویزیون هستند که باید تشویق شوند ، مجری ها دیگر خیلی خسته کننده و کسل کننده و بد هستند .
  • ماهورک IR ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    1 0
    سلام آغاز سال 1399 مبارک و شب همگی خوش امیدوارم عید و سال خوب و خوشی داشته باشید ، از آقای مدیری خیلی خیلی تقاضا و خواهش داریم که خانمها پگاه آهنگرانی ، شبنم مقدمی ، ماهور الوند ، ستاره پسیانی ، نرگس آبیار ، کتایون امیرابراهیمی ، فاطمه معتمد آریا ، بهاره افشاری ، پریناز ایزدیار و ترانه علیدوستی و آقایان هوتن شکیبا ، بهرام رادان ، امین زندگانی ، پارسا پیروزفر و محسن چاووشی را به برنامه خوب دورهمی حتما دعوت کنند .
  • جعفر IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    0 0
    باسلام آقای مدیری ازاینکه برای این برنامه تلاش می کنید جای تقدیر است ولی درانتخاب تماشاچی ومهمانان دقت داشته باشید باگفتن کلمات بزرگ نمی شوید یک هنرمندازدرد مردمی می گوید نه خودخواهی ها خود اگر مردم نباشند الان درجای که هستندازاحساسات گرم خوب مردم هستند
  • رُزا IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    2 0
    سلام به همگی از جناب مهران مدیری مخلصانه و شادمانه تقاضا داریم : بازیگران : لیلا بلوکات ، لیلا زارع ، لیلا اوتادی ، لیلا رشیدی ، لیلا حاتمی و الهام پاوه نژاد ، الهام چرخنده ، الهام حمیدی ، الهام طهموری و سحر زکریا ، سحر قریشی ، سحر ولدبیگی و بهاره ارجمند ، بهاره افشاری ، بهاره رهنما و رامین راستاد ، رامین کریملو، شبنم مقدمی ، شبنم قلی خانی و ژاله علو ، ژاله صامتی و داریوش کاردان ، داریوش فرهنگ ، داریوش اقبالی ، داریوش مودبیان و داریوش ارجمند وماهور الوند ، ماهور عقیلی و باران کوثری ، فریبا کوثری ، ستاره اسکندری ، ستاره پسیانی ، ستاره جعفری و کیوان ناصری و لاله صبوری ، لاله اسکندری، لاله مرزبان ، کیوان ساکت ، کیوان محمود نژاد ، کیوان علی محمدی ، کیوان ملک مطیعی و المیرا عبدی ، المیرا دهقانی، جعفر دهقان و شقایق دهقان و ملیکا زارعی ، ملیکا شریفی نیا ، ملیکا الیکا و نگار جواهریان ، نگارعابدی، محمد رضا کشاورز ، محمد رضا فروتن ، محمد رضا شریفی نیا ، محمد رضا گلزار و محمد رضا هدایتی ، حدیث فولادوند و حدیث میر امینی را نیز به برنامه فوق العاد عالی دورهمی دعوت کنید .
  • ارغوان IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    1 0
    سلام یک پیشنهاد خوب دارم برای برنامه دورهمی ، از آقای مهران مدیری خواهش می کنم ، خانم گلاب آدینه را به برنامه دورهمی دعوت کنند و در مورد پدر فقید و زنده یاد ایشان که نویسنده بزرگی بودند برای نسل جدید که او را نمی شناسند توضیح دهند، حیف است بزرگان قدیمی پیشکسوت و هنرمند فراموش شوند.
  • . IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    2 0
    سلام دورهمی کمک کننده به بالا بردن میزان شادی و نشاط در این مملکت پر از غم و غصه.
  • آهیل IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    1 0
    سلام ، آقای مهران مدیری بالقوه استعداد طنازی و طنز دارند ، به خاطر همین خیلی ممنونیم از آقای مهران مدیری عزیز بابت شوخی هایش با چیزی شبیه شعبان بی مخ سریال هزاردستان
  • RO ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    0 0
    صد سلام برنامه دورهمی بیرانوند خیلی جالبتر از برنامه دورهمی علی کریمی بود ، ببخشید ولی برنامه علی کریمی بی حال بود و صورتش انگار خوابش می آمد ، از آقای مدیری عزیز می خواهیم آدمهای شاد و سرحال بیاورند به دورهمی که ما هم شاد شویم و ترانه علیدوستی ، مجید مجیدی ، حمید گودرزی ، نرگس محمدی ، مهدی سلوکی ، مهدی جعفری ، محمد علی جعفری ، مرجان شیر محمدی ، مهراوه شریفی نیا ، مریلا زارعی و ملیکا زارعی را هم به برنامه خوب دورهمی دعوت کنید . سپاس فراوانننن
  • الناز RO ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    0 0
    صد سلام برنامه دورهمی بیرانوند خیلی جالبتر از برنامه دورهمی علی کریمی بود ، ببخشید ولی برنامه علی کریمی بی حال بود و صورتش انگار خوابش می آمد ، از آقای مدیری عزیز می خواهیم آدمهای شاد و سرحال بیاورند به دورهمی که ما هم شاد شویم و ترانه علیدوستی ، رضا عطاران ، مجید مجیدی ، حمید گودرزی ، نرگس محمدی ، مهدی سلوکی ، مهدی جعفری ، محمد علی جعفری ، مرجان شیر محمدی ، مهراوه شریفی نیا ، مریلا زارعی و ملیکا زارعی را هم به برنامه خوب دورهمی دعوت کنید . سپاس فراوانننن
  • ننه ژیلا از دهات IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    0 0
    پسرم ، آقای مهران مدیری برات دعای خیر می کنم که ما را شاد می کنی در برنامه دورهمی، تو بهترین مجری هستی ، ایشالا 150 سال عمر کنی .
  • سونیا IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    0 0
    سلام و علیک سلام ، از آقای مهران مدیری خواهش می کنیم ، سامان صفاری ، نوید محمد زاده ، هوتن شکیبا ، نرگس آبیار ، نیلوفر پارسا ، لیندا کیانی ، رضا کیانیان ، افسانه پاکرو ، بهنوش طباطبایی ، طناز طباطبایی ، فرشته صدر عرفایی ، نرگس محمدی ، نازنین بیات ، نازنین فراهانی و مونا فرجاد را نیز به برنامه دورهمی دعوت کنند.
  • حاج خانم ریحانه IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    0 0
    خنداندن و شاد کردن مردم نصف ایمان است، از جناب آقای مدیری بابت برنامه فرح بخش دورهمی سپاسگزاریم.
  • آمانتیس IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    3 0
    سلام علیکم ، برنامه های دورهمی ملیکا شریفی نیا و علیرضا بیرانوند و بهناز جعفری و مهران احمدی فوق العاده جالب و شاد و عالی بود و خیلی بهتر بودند از برنامه های دورهمی نیما شعبانی و امیر حسین آرمان و شکیب شجره و علیرضا حقیقی .
  • نیاز IR ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    0 0
    سلام ، پدرام شریفی ، هوتن شکیبا ، الناز شاکردوست ، فرشته صدر عرفایی ، شهرزاد عبدالمجید ، شبنم مقدمی ، شبنم قلی خانی ، نرگس آبیار ، رامین رحیمیان ، سهیلا گلستانی و پرستو گلستانی را به برنامه دورهمی دعوت کنید .
  • IR ۰۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    0 0
    سلام ، اجراهای دورهمی گلاره عباسی ، پوریا پورسرخ ، اکرم محمدی ، پوریا پورسرخ و بنیامین بهادری خیلی شایسته و زیبا و آموزنده بود در مقایسه با اجرای سطح پائین بهنام بانی و سیما تیرانداز و امیر حسین آرمان . در ضمن از آقای مدیری بابت اجرای خوب و عالی تشکر می کنیم و امیدواریم خانمها باران کوثری و هدیه تهرانی و پریناز ایزدیار و افسانه بایگان و آقایان پرویز پرستویی و محمدرضا فروتن و نادر مشایخی هم به برنامه خوب دورهمی دعوت شوند .
  • پژمان و فریما IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    2 0
    سلام و خسته نباشید به دست اندرکاران برنامه دورهمی و سلام ویژه به آقای مدیری گرامی و عزیز ضمن تشکر برای اجراهای دورهمی قشنگ و عالی آقایان محمد بحرانی ، میلاد کی مرام ، پوریا پورسرخ می خواستیم بگیم که اجراهای بهرام افشاری و سیما تیراندازی و نیما شعبانی خیلی ضعیف بود ، مخصوصا اون قسمت صحبت رایانه بازی رایان . از آقای مدیری خواهش می کنیم آقایان و خانمها : نهال دشتی ، علی ضیا ، حمید سوریان ، امین زندگانی ، شراره یوسفی نیا ، لعیا زنگنه ، مهین دخت مهدوی ، فقیه سلطانی ، نیکی کریمی ، پارسا پیروزفر، علیرضا دبیر ، آرش برهانی ، سولماز غنی و حدیث فولادوند را نیز به برنامه دورهمی دعوت فرمایند . خیلی خیلی ممنون
  • شانا IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    1 0
    سلام و سلام . از جناب مهران مدیری می خواهیم که این اسامی را به برنامه خیلی خوب دورهمی دعوت کنند ، آتنه فقیه نصیری ، ساناز طاهری ، مونا فرجاد ، مونا اسکندری ، مونا کرمی ، مارال فرجاد ، محسن تختی ، بهنوش بختیاری و طباطبایی ، مونا فرجاد ، هانیه توسلی ، صابر ابر ، مهسان خدا کرمی ، ساقی حاجی پور ، مژگان صابری ، هانیه غلامی و نفیسه روشن .
  • برکه IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    0 0
    سلام از آقای مدیری خواهش می کنم ، بهرام رادان ، آتنه فقیه نصیری ، سولماز غنی ، احسان علیخانی ، الناز شاکردوست و مینا ساداتی را به برنامه دورهمی دعوت کنند ، چون آقای بهرام رادان مدتی است در سینما فعالیت ندارند و کلا نیستند و مردم اشتیاق به دیدار این بازیگر محترم و هنرمند و خوب دارند و بهتره به برنامه دورهمی دعوت شوند تا همه سوپرایز شوند.
  • سارینا IR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
    0 0
    سلام شب عالی متعالی ، برنامه های دورهمی خانمها : ستاره پسیانی ، ژاله صامتی خیلی بهتر بودند از برنامه های دورهمی خسته کننده نیما شعبانی و امیر حسین آرمان
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    1 0
    از آقای مهران مدیری می خواهیم که سید هومن شاهی ، هومن سیدی ، هومن برق نورد ، مهدخت مهدوی فر ، صابر ابر ، ساعد سهیلی ، نازنین فراهانی ، نازنین بیاتی ، نگار جواهریان و لاله اسکندری را هم به برنامه دورهمی دعوت کنند .