رعایت بهداشت فردی عامل مهمی در پیشگیری از شیوع کرونا است

مسئول حراست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: همه ما باید با رعایت بهداشت فردی و محیطی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، یوسف عامری در جلسه کمیته پدافند غیرعامل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اظهار کرد: با عنایت به لزوم اتخاذ تمهیدات و تدابیر جدی در کنترل و مهار ویروس کرونا، ابلاغیه اول کمیته پدافند غیرعامل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تحت عنوان انجام اقدامات پیشگیرانه از شیوع و انتقال ویروس کرونا به ادارات تابعه جهت اجرا در محیط ادارات و اماکن تحت نظارت ابلاغ شده است.

وی از تغییر شیوه ثبت ورود و خروج کارکنان از ثبت اثرانگشت به شیوه سنتی خبر داد و افزود: به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ا اطلاع ثانوی برای گزارش تردد کارمندان، شیوه ثبت اثرانگشت حذف و روش سنتی در دستور کار ادارات قرار گرفته است.

مسئول حراست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: همچنین جلسات اداری غیرضروری هم تا اطلاع ثانوی لغو و یا به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌گردد.

وی همچنین از تصمیم کمیته پدافند غیرعامل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در خصوص جلسات و همایش‌ها خبر داد و گفت: بر اساس مصوبات این کمیته برگزاری همایش، مسابقات، نمایشگاه، جشنواره و اجتماعات ضروری تنها با هماهنگی دبیر کمیته پدافند غیرعامل اداره کل امکان‌پذیر است و در صورت عدم ضرورت می‌بایست حذف و یا به تعویق بیفتد.

عامری همچنین عنوان کرد: برگزاری مجالس عمومی و توزیع غذا و مواد خوراکی در بقاع و اماکن متبرکه تا اعلام رفع خطر آلودگی عمومی ممنوع می‌باشد.

وی از اهتمام مدیران و روسای ادارات در تأمین مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده، ماسک و سایر اقلام موردنیاز در ادارات تابعه و بقاع متبرکه خبر داد و افزود: هرگونه تردد غیرضروری و مأموریت اداری به مرکز استان و شهرستان‌ها به‌جز موارد خاص نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع شده است.

مسئول حراست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اظهار کرد: ضدعفونی و استریل نمودن درب‌های ورودی و خروجی ادارات، بقاع و اماکن متبرکه، ضریح مطهر، جامهری، سرویس بهداشتی، زائرسرا و کلیه سطوحی که در معرض تماس عمومی قرار دارند به‌طور دائم و در بازه‌های زمانی مناسب در حال انجام است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1359983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =