۱۲ نفر
۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰
فرماندهی که با همسرش ترور شد/عکس

فارس نوشت: در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منزل «بهاء ابوالعطا» یکی از فرماندهان شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین، وی به همراه همسرش به شهادت رسید و حال دو فرزند او وخیم است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (سه شنبه) منزل «بهاء ابوالعطا» از فرماندهان ارشد «سرایا القدس» (گروهان‌های قدس) شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در منطقه «الشجاعیه» غزه را هدف گرفتند.

بر اساس گزارش «فلسطین الیوم»، در این حمله، ابوالعطا و همسرش به شهادت رسیدند و دو فرزند به شدت زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

مقاومت فلسطین در پاسخ به این اقدام تعدادی راکت به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرد.

شاخه نظامی جهاد اسلامی پس از این ترور، در میان نیروهایش حالت آماده‌باش کامل اعلام و تصریح کرد: پاسخ به این جنایت حد و مرز نخواهد داشت.

سرایا القدس در لحظات اولیه پس از این حمله تعدادای راکت به سمت شهرک‌های صهیونیستی سدیروت، اسدود، الخضیره شلیک کرد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی:بمبی ساعتی را هدف گرفتیم

سخنگوی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: عملیات هدف گرفتن بهاء ابوالعطا عملیاتی غافلگیرانه برای هدف گرفتن بمبی ساعتی بود و این اقدام به معنای بازگشت سیاست ترور نیست؛ در طول چند ماه به روش‌های مختلفی تلاش کرده‌ایم.

به صدا در آمدن آژیرهای هشدار در تل‌آویو

در پی ترور بهاء ابوالعطا و پاسخ راکتی اولیه مقاومت، آژیرهای هشدار در شهرک‌های صهیونیستی نزدیکی به غزه و تل‌آویو به صدا در آمد.

هیأت مصری در راه تل‌آویو

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند، یک هیأتی امنیتی مصری طی ساعت های آینده وارد تل‌آویو می‌شوند تا مانع از تشدید تنش‌ها میان غزه و این رژیم شوند.

ترور با موافقت نتانیاهو انجام شد

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرد، ترور ابوالعطا پس از موافقت کابینه و شخص «بنیامین نتانیاهو» انجام شد.

قرار است رژیم صهیونیستی طی ساعت‌های آینده جلسه‌ای برگزار کند و درباره غزه به بحث بنشیند.

310 23310

کد خبر 1320197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
    مرگ بر رژیم صهیونیست تروریست اشغالگر کودک کش. بهاء ابوالعطای عزیز و همسر شهادتتان مبارک. ازبارگاه ايزدمنان علو درجات اين شهيد والامقام را خواهانيم. انشاءالله
    • AE ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
      شما دلت برای هم وطن هایت بسوزه که کمرشون زیر بار فقر داره خرد میشه. به حال زن بچه ی بسوزه که سالی یک بار هم دیگه نمیتونن گوشت بخورن. یا یه مسافرت به درد بخور بروند. به حال مردی بسوزه که شش ماهه حقوق نگرفته و زن و بچه اش بی لباس مونده اند. صاحب خانه اش داره بیرونش میکنه.. دلت برای هم وطنت بسوزه
    • AE ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
      " خواهانیم " یعنی چه ؟ شما چند نفری؟ چند نفری نشستین کامنت مینویسی؟ وکیل دیگران هستی؟؟
    • فرشيد IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
      6 21
      آقا يا خانم محترم 10:36 شما هم بهتر است نيازهاي من و هموطنان من رو به خوردن و خوابيدن و پوشاك و مسكن و اتومبيل و..محدود و خلاصه نكني. انسانيت براي بروز , جلوه ها و جنبه هاي ديگري هم داره كه متاسفانه از آن غافلي. اينكه چون كمتر گوشت ميخورم پس نسبت به ظلم بي تفاوت باشم فقط با معيار و منطق چارپايان قابل درك و هضم است.
    • الهه IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
      10 4
      حرف خدارو گوش میداد مرد،نه خودش بدبخت میشد نه خانواده ش... برو ببین چیکار کردی رزقت بهت نمیرسه
    • IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
      5 19
      درود بر شما، متاسفانه بعضی متوجه نیستند، فلسطین سپر بلای بقیه ی کشور هاست از جمله ما و من توجه آن دوستان را به سرود ملی اسرائیل جلب می کنم که مربوط به پیش از شکل گیری جمهوری اسلامی هم بوده(بخشی از آن اینست تا زمانی که در سینه هایمان نفسی یهودی وجود دارد به سوی شرق پیشروی می کنیم....)
    • NL ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
      15 3
      آقای فرشید، اسم انسانیت را روی منافع سیاسی و امیال دنیوی تون نگذارید. جمعیت مسلمانانی که در چین توسط دوستان سیاسی شما (کمونیست های چینی ) سالها است آزار و شکنجه میشه ده ها برابر بیشتر از فلسطینی هاست. چرا به خاطر آنها رگ انسانیت تون قلمبه نمیشه؟؟ آنها آدم نیستند؟ نیازهای مردم ما فقط خور خواب نیست، ولی وقتی از ابتدایی ترین نیازهاشون محروم هستند، یعنی شخصیت و منزلت اجتماعی شون زیر سوال رفته و له شده. پول نفتی که حق مردم ماست...
  • جواد بابایی IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
    شهادتتان مبارک انشالله بزودی نابودی رژیم فاسد اشعالگر
  • عباس IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
    19 55
    سلام، همیشه از عدم مقابله به مثل نیروهای فلسطینی حرص می خورم ورنج می کشم.عدم مقابله به مثل موثر که درآن رهبران اسرائیلی هدف قرار گیرند موجب جسارت اسرائیل وتکرار ترور رهبران مقاومت گردیده است. خبر خوشحال کننده برای همه حامیان مقاومت ترور رهبران جنایتکار اسرائیلی است.والسلام.
    • IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
      5 0
      حتما با موشک و پهپاد
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
    2 10
    شما هم فراموش نکن که فلسطینی های بخصوص ساکن غزه تمام این مشکلات را دارند به اضافه محاصره ( به معنای واقعی آن) و وجود یک رژیم بی منطق و نژاد پرست که شبانه روز آنان را زیر بمباران و موشک باران می گیرد و این را هم در نظر داشته باشید که.حتی اگر بخواهند هم نمی توانند دست از مبارزه و مقاومت بردارند چون تسلیم یعنی بیرون شدن از کشور و خانه . یعنی از دست دادن هویت حتی ایرانی هائی که از ایران مهاجرت می کنند هم نمی توانند بفهمند بی هویتی و نداشتن کشور مستقل یعنی چه ؟ چون ۸۰ممیلیون نفر دیگه هستند که تحت هر شرایطی جائی بنام ایران را برایشان حفظ کنندتا بتوانند بگویند ایرانی هستیم ، اگر به زور از خاکت بیرونت کنند ، باز هم مسافرت رفتن براتون مهم بود ؟!
  • یک بنده خدا IR ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    6 13
    شهادتت مبارک ابوالعطا روحت شاد وقرین رحمت الهی. دست صهیونیست ها بشکنه خدا نابو دشون کنه ونسلشون رو از روی کره زمین بر داره مرگ براسراعیل جنایتکار مرگ بر نتانیاهو
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    2 5
    رصد چنین فرماندهی حتما از طریق گزارش نزدیکان او در جنبش حماس صورت گرفته.حماس باید واکاوی کند که کدام شخص یا اشخاصی از حضور فرمانده اطلاع داشته اند.