موی تای لرستان در مسیر پیشرفت/ دعوت ۴ ورزشکار به اردوی تیم‌های ملی

۴ موی تای کار لرستانی با درخشش در مسابقات قهرمانی کشور به اردوی تیم های ملی دعوت شدند .

سید احمد موسوی: به گزارش خبرآنلاین لرستان ، غلامرضا کردعلیوند رییس انجمن موی تای استان لرستان  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین در خرم‌آباد با اشاره به اینکه موی تای لرستان در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دارد گفت : تیم  بزرگسالان موی تای بانوان و آقایان استان لرستان در مسابقات انتخابی تیم ملی جام شهدای خدمت  که در شهر تهران به مدت سه روز برگزار گردید شرکت و خوشبختانه در این بازیها خوش درخشیدند .

وی افزود :  این مسابقات که بمدت ۳ روز در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد از تیم لرستان نفرات زیر صاحب عناوین قهرمانی و به اردوی تیم ملی جهت اعزام به بازی‌های ایندورگیمز المپیک داخل سالن آسیا  دعوت شدند.

کردعلیوند ادامه داد : اسامی مدال آوران تیم موی تای  لرستان بشرح ذیل می باشد:
ثنا نقی بیرانوند  مدال طلا ، هادی خانی مدال برنز ،  یونس اسماعیلی زاده مدال برنز ،  امیر حسین درمیانی مدال برنز و سرمربیان تیم نیز اکرم نوری زاده  و  غلامرضا کردعلیوند بودند .

رییس انجمن موی تای استان همچنین گفت : در این مسابقات  ثنا نقی بیرانوند با شکست تمامی رقبا که همگی از عنوان داران مسابقات ملی و جهانی بودند بعنوان پدیده این دوره از مسابقات شناخته شد.


وی تعداد ورزشکاران پسر را در این مسابقات ۹  نفر اعلام کرد و افزود: از ابن تعداد  سه ورزشکار آقا که شانس کسب مدال طلای بالایی داشتند  در حین بازی دچار مصدومیت ازناحیه دست و پا و متاسفانه از گردونه مسابقات حذف شدند.

غلامرضا کردعلیوند روند موی تای استان را رو به پیشرفت دانست و گفت : با توجه به ظرفیت و استعداد بالای ورزشکاران این رشته ورزشی و ضرورت اختصاص خانه تخصصی موی تای استان خوشبختانه ظرف روزهای آینده با نظر مساعد شخص والی‌زاده سرپرست ورزش و جوانان استان و پیگیری های اعضای هیات رییسه خانه تخصصی موی تای استان تعیین تکلیف و تحویل موی تای کاران استان قرار خواهد گرفت.

رییس انجمن موی تای لرستان در پایان  گفت : از زحمات و حمایت‌های همیشگی جناب نصیری رییس انجمن موی تای کسور که همیشه حمایت‌های خود را از موی تای استان دریغ ننموده نهایت تقدیر و تشکر را دارم . 

۴۶

کد خبر 1938685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =