۱۲۹۶ شعبه آماده جمع‌آوری آرای مردم کردستان است

رئیس ستاد انتخابات کردستان به ۱۲ کمیته و ۳۱ هیات اجرایی پرداخت و گفت: هزار و ۲۹۶ شعبه اخذ رای در استان کردستان برای برگزاری انتخابات دایر است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، مهدی رمضانی رئیس ستاد انتخابات کردستان در راستای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار ‌کرد: در ستاد انتخاباتی و در طول روند برگزاری انتخابات، چهار رکن مورد تاکید مقام معظم رهبری شامل مشارکت، رقابت، سلامت، امنیت لحاظ می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون مشکل امنیتی در انتخابات رخ نداده است، افزود: «رأی حق‌الناس است» و این تکلیفی برای برگزارکنندگان انتخابات بوده که باید از حق مردم محافظت کنند.

رئیس ستاد انتخابات کردستان با اشاره به اینکه ۲۴ساعت قبل از رای گیری تبلیغات به پایان خواهد رسید، ذکر کرد: تا ساعت ۸ امروز تبلیغات برای هر دو نامزد وجود داشت و بعد از این ساعت تبلیغات به اتمام رسید.

رمضانی تصریح کرد: با افرادی که از قانون تخطی کنند برخورد خواهد شد.

وی به ۱۲ کمیته و ۳۱ هیات اجرایی پرداخت و افزود: هزار و ۲۹۶ شعبه اخذ رای در استان کردستان برای برگزاری انتخابات دایر است.

رئیس ستاد انتخابات کردستان به رای اولی ها در این انتخابات اشاره و بیان کرد: رای اولی ها با پایان 18 سالگی با داشتن کارت ملی و شناسنامه می توانند در ۱۵ تیرماه در این انتخابات شرکت کنند.

رمضانی با اشاره به اینکه هیچ گونه سلب شرکت در انتخابات برای رای دهندگان وجود ندارد، تصریح کرد: افرادی که هفته گذشته به هر دلیلی نتوانستند رای بدهند در دوره دوم انتخابات می توانند شرکت کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1928385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =