اخطار برق به مجتمع‌های تجاری و مغازه‌های استان آذربایجان‌غربی رسید

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت : در راستای اجرای طرح پایش و رصد مصرف برق مشترکان پرمصرف اداری و تجاری طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ مورد اخطار به ۲ مجتمع تجاری بزرگ ارومیه و تعدادی از مغازه های لوستر فروشی که مصرف بیش از حد داشته اند داده شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، طاهر کیامهر ضمن اشاره به رصد و پایش مستمر میزان مصرف برق واحدهای تجاری در استان، عنوان کرد: اکیپ های نظارتی و بازرسی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی به صورت مستمر و روزانه با حضور در ادارات و مجتمع های تجاری میزان مصرف برق این واحدها را مورد پایش قرار می دهند که در راستای اجرای این طرح طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ مورد اخطار به ۲ مجتمع تجاری بزرگ ارومیه و تعدادی از مغازه های لوستر فروشی که مصرف بیش از حد داشته اند داده شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی ادامه داد: مشترکان تجاری پر مصرف به ویژه مراکز تجاری بزرگ که به آن ها اخطار داده شده در صورت عدم رعایت الگوی مصرف ابتدا به این مراکز و واحدهای تجاری اخطار داده می‌شود و عدم توجه به این اخطارها در ادامه منجر به قطع برق آن‌ها خواهد شد.
وی همچنین اضافه کرد: با توجه به افزایش سراسری میانگین دما در کشور و ادامه این روند افزایشی طی روزهای آتی و
افزایش نیاز مصرف برق ناشی از آن، ضرورت دارد مشترکان بخش تجاری نیز مانند دیگر بخش‌ها از الگوهای مصرف پیک پیروی کنند تا با موفقیت پیک بار تابستان امسال را نیز سپری کنیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1924108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =