راه اندازی مرکز آموزش و نگهداری کودکان کار در یزد

شهردار یزد از راه اندازی مرکز آموزش و نگهدای کودکان کار در ساختمانی با زیربنای ۹۰۰ مترمربع و با ظرفیت نگهداری و حرفه آموزی بیش از ۴۰ کودک کار خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، ابوالقاسم محی الدینی در جریان بازدید از پروژه های شهرداری، اظهار کرد: مرکز آموزش و نگهداری کودکان کار در حال راه اندازی است تا ضمن نگهدای کودکان کار، آموزش و مهارت‌های لازم در زمینه‌های مختلف به آنان ارائه شود.

وی افزود: این بنا در سه طبقه و زیربنای ۹۰۰ متر مربع خریداری شده و در حال تجهیز است تا بعد از آن در اختیار بهزیستی و فنی و حرفه‌ای استان قرار گیرد.

شهردار یزد با اشاره به اینکه شهرداری در حوزه‌های مختلف اجتماعی فعالیت‌های گوناگونی انجام داده گفت: برای مرمت و بهسازی این بنا هشت میلیارد ریال هزینه شده است.

محی الدینی تصریح کرد: این اقدام یکی از فعالیت‌هایی است که در شهر یزد نیاز به آن به صورت جدی احساس می‌شد و شهرداری برای رفع این نیاز اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه این موضوع نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد ادامه داد: امیدواریم که با این اقدام بتوان خدمات قابل توجهی به کودکان کار به ویژه در حوزه آموزش ارائه دهیم.

۴۶

کد خبر 1844829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =