۰ نفر
۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۲

رییس موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی از نهایی شدن راهکارهای کاهش قیمت تمام شده خبر داد.

رییس موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی از نهایی شدن راهکارهای کاهش قیمت تمام شده خبر داد و گفت :این راهکارها  در هفته جاری به دولت ارسال می شود.

محمود دودانگه  با اعلام این خبر که آخرین جلسه کمیته کاهش قیمت تمام شده در هفته گذشته برگزار شد، تصریح کرد: پیشنهادات دستگاه‌های مختلف درخصوص اجرای  نهضت کاهش قیمت تمام شده ، نهایی شده است.

دودانگه گفت: در این هفته برنامه زمان بندی  و منابع مالی مورد نیاز اجرای  این طرح مشخص  و سپس این راهکارها به دولت ارسال می‌شود.

لازم به یادآوری است نهضت کاهش قیمت تمام شده از برنامه‌های اصلی وزارت بازرگانی به شمار می آید و جهت اجرایی شدن این نهضت کمیته ای تحت عنوان کمیته کاهش قیمت تمام شده با حضور نمایندگانی از دستگاه‌های دولتی و خصوصی در وزارت بازرگانی تشکیل شده است.

دودانگه، نهضت کاهش قیمت تمام شده را در راستای ارتقای بهره‌وری در کشور دانست و افزود :  با توجه به ضرورت سنجش  مرتب و سالانه از وضعیت بهره‌وری کشور ،  فراهم ساختن زیرساخت مورد نیاز آماری و اطلاعاتی از جمله عوامل موثر در داشتن یک سنجش دقیق در کشور است.

وی گفت : امسال اولین سالی خواهد بود که بازرگانی کشور به لحاظ بهره‌وری سنجش می‌شود تا بتوان زیرساخت اطلاعاتی مورد نیاز برای سنجش بهره‌وری در کشور را فراهم کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 60597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =