رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان البرز گفت : فعالیت بیشتر و هدفمند گشت فوریتی 197 در سال 95 نوید بخش صیانت از کارکنان خواهد بود .

به گزارش خبر آنلاین البرز، سرهنگ "محمد معظمي گودرزي " با اعلام این خبر اظهار داشت:يكي ازمعيارهاي حايز اهميت در بيان کارآمدي هر سازماني، رضايتمندي مردم و جامعه هدف آن سازمان بوده و از آنجا كه پليس با طيف گسترده اي از همه اقشار جامعه در ارتباط است اين مهم رنگ و بويي مضاعف به خود گرفته و نكته سنجي بيشتري را مي طلبد .
وي افزود: سامانه 197 يكي از ابزارهاي كارآمدي است كه در ارائه نقطه نظرات مردمي به مسئولين پليس نقش به سزايي را ايفا نموده و مي توان نتيجه گرفت كه نتيجه رضايتمندي جامعه از عملکرد پليس، جلب مشارکت هاي مردمي است كه رابطه مستقيمي با احساس امنيت دارد .
رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان البرز افزود: زماني که اعتماد مردم به پليس و همچنين مشارکت آنها در برقراري و حفظ امنيت اجتماعي افزايش مي يابد نشان از اين دارد که در اين جامعه احساس امنيت نيز در سطح مطلوبي قرار دارد .
اين مقام انتظامي بيان داشت: ارتقاي سرمايه اجتماعي پليس، اعتماد عمومي، رضايتمندي مردم در جامعه و جلب مشارکت هاي مردم در فرايند ايجاد و حفظ امنيت تاثير بسزائي خواهد گذاشت و سامانه 197 ، محور اعتماد دو سويه پليس و مردم بوده و ارتباط و تعامل مردم در ارائه پيشنهادات سازنده و انتظارات از پليس مي تواند راهبرد بسيار موثري در توسعه امنيت و ارتقا و تعالي سازمان نيروي انتظامي باشد .
وي تصريح کرد : ارزشمندترين سرمايه پليس، اعتماد عمومي مردم است و نظارت مردم بر عملکرد پليس موجب اقتدار اين نيرو مي شود و نتيجه اعتماد عمومي مردم، رضايتمندي مردم در جامعه است که با تحقق اين اصل، اعتماد عمومي مردم، به سرمايه اجتماعي تبديل شده و برهمين اساس سرمايه ارزشمند به دست مي آيد .
سرهنگ معظمي گودرزي اظهار داشت : عملياتي کردن فوريت هاي 197در سال 94 يکي از اقدامات مهم پليس استان البرز در راستاي افزايش رضايت مردم بود و افزايش 18 درصدي تماس هاي مردمي با اين سامانه و از طرفي افزايش بسيار ارزشمند تقدير و كاهش انتقادها و شكايات از پليس استان البرز كه در سامانه 197 ثبت گرديده نشان دهنده اعتماد عمومي مردم به پليس استان البرز بوده و نيروي انتظامي با عملياتي کردن اين سامانه، کنترل خود بر روي يگان هاي اجرائي و کلانتريها را افزايش داده است .
وي تاکيد کرد:گشت فوريتي 197با رويكرد صيانت بيشتر از كاركنان و بررسي سريعتر و بهنگام موضوعات طرح شده از سوي مردم نويد بخش روزهاي بهتري در راستاي خدمات رساني با مردم و شهروندان عزيز بوده و قطعا علاوه بر راهنمائي شهروندان و مراجعان، در خصوص رسيدگي به مسائل مطروحه از سوي شهروندان و تکريم ارباب رجوع قدم هاي مثبتي در راستاي تحقق رضايتمندي بيشتر برداشته خواهد شد .
سرهنگ محمد معظمي گودرزي در خاتمه ضمن تشكر از زحمات همه كاركنان پليس استان البرز و همچنين سپاس از همراهي و همدلي مردم عزيز بيان داشت: تلفن 197 بطور شبانه روزي آماده دريافت هرگونه نقطه نظرات و ديدگاه هاي مردم عزيز بوده و تمامي اقشار جامعه مي توانند مشاهدات و نظرات خود از عملكرد پليس را تنها با گرفتن شماره 197 يا شماره پيامك 110197 به مجموعه دفتر نظارت همگاني بازرسي منعكس نمايند و اين اطمينان به همه مخاطبين عزيز داده مي شود كه به سرعت و با دقت موضوعات طرح شده مورد ارزيابي و بررسي قرار گرفته و نتايج و بركات و آثار مثبت آن را در عملكرد هاي بعدي شاهد خواهيم بود .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 526391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =