زن بی خانمان چادرنشین با همت پلیس، صاحب سرپناه شد

دراقدامی خداپسندانه و با پیگیری فرمانده انتظامی استان ، مشارکت اداره کمیته امداد شهرستان فردیس و شهرداری مشکین دشت، زنی تنها و بی خانمان صاحب سرپناه شد.

به گزارش خبر آنلاین البرز، اين زن بي پناه که چادر نشين و از اهالي مشکين دشت شهرستان فرديس بود با مساعدت و پيگيري هاي فرمانده انتظامي استان البرز، صاحب يک باب منزل شخصي شد.
سردار کامراني صالح در بازديد 2 ماه قبل از شهرستان فرديس و حوزه مشکين دشت اين شهرستان به صورت اتفاقي متوجه وضعيت نابسامان زني که تنها با يک چادر و با حداقل امکانات در هواي سرد زندگي مي کرد، شد.
وي بعد از شنيدن شرح حال زندگي اين زن بي پناه که چندي پيش همسر خود را در سانحه تصادف از دست داده بود و بدون هيچ حامي و پشتيباني شب هاي سرد زمستان را به سختي سپري مي کرد، بطور جد پيگير سرپناهي براي او شد.
با پيگيري هاي فرمانده انتظامي استان البرز، فرمانده انتظامي شهرستان فرديس، رئيس کلانتري مشکين دشت و مشارکت شهرداري مشکين دشت و اداره کميته امداد شهرستان فرديس، ظرف کمتر از 2 ماه، زميني خريداري، ساخته و تحويل وي شد.
گفتني است با پيگيري هاي انجام شده و به همت اداره بيمه شهرستان فرديس، دفترچه خدمات درماني رايگان براي اين فرد صادر و تحويل وي شد.#

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 512319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =