رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج به تشریح برنامه های ویژه دهه مبارک فجر در فرهنگسراهای سطح شهر کرج پرداخت.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر تبلور آزادی و استقلال کشورمان به هموطنان گفت: از جمله برنامه هایی که در این دهه در فرهنگسراهای سطح شهر شاهد خواهیم بود، شامل برگزاری نمایشگاه عکس و آثار هنری هنرجویان و نمایشگاه آثار امام و انقلاب و همچنین برگزاری مسابقه اگر در بهمن 57 بودم... در فرهنگسرای شریعتی واقع در اسلام آباد اشاره کرد.
وی افزود: همچنین در فرهنگسرای شهدای وحدت واقع در شهرک وحدت برگزاری جشن انقلاب در 21 بهمن ماه ساعت 15 لغایت 17 ، در فرهنگسرای شهروند واقع در شهرک ناز فردیس جشن انقلاب مورخ 19 بهمن ساعت 11 صبح، فرهنگسرای گلستان واقع در منطقه فردیس کرج جشنواره آشپزی به همراه نمایشگاه هنرهای دستی کودکان پیش دبستانی و نمایشگاه دستاوردهای خانگی را شاهد هستیم.
این مسئول همچنین به سرود و مقاله خوانی کودکان و نقاشی گروهی کودکان به همراه برگزاری مسابقات به مناسبت این ایام مبارک در خانه فرهنگ شهید بابائی واقع در محله نوروز آباد اشاره کرد و افزود: در فرهنگسرای شاهد واقع در مهرشهر کرج نیز نمایشگاه دفاع مقدس و یادواره شهدای وحدت برگزار می شود که در همین خصوص جشنی نیز در مدارس برگزار می شود.
اسکندری تاکید کرد: امید است، شهروندان در هر گوشه از کرج و در هر منطقه ای که ساکن هستند، در این جشنها شرکت کنند و از آن بهره مند شوند.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج، با اشاره به برگزاری مراسم جشن انقلاب ویژه پرسنل شهرداری کرج گفت: این مراسم از تاریخ 18 لغایت 21 بهمن ماه با برنامه های شاد و مفرح ویژه پرسنل شهرداری کرج برگزار می شود که شایان ذکر است، در حیاط این تالار نیز نمایشگاه صنایع دستی دایر می شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 506060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =