اکسین البرز میزبان شهرداری کاشان/ اکسینی‌ها در اندیشه صعود

در چارچوب هفته پانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال اکسین البرز میزبان شهرداری کاشان است.

به گزارش خبرآنلاین، هفته چهاردهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور در حالی برگزار می‌شود که تیم اکسین تنها نماینده استان البرز در فوتبال لیگ دو کشور در ورزشگاه شریعتی کرج میزبان نماینده کاشان است.
این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که اکسین البرز پس از کسب سه تساوی پی‌درپی مقابل برق نوین شیراز، کارون اهواز و بعثت کرمانشاه توانست با پیروزی مقابل تیم ملی پوشان تبریز توانست جایگاه خود را در رتبه دوم جدول رده‌بندی تثبیت و همچنان به عنوان یکی از مدعیان اصلی گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور حفظ کند.
شاگردان فیروز کریمی و علی لطیفی که اندیشه صعود به مرحله دوم لیگ دسته دوم را در سر دارند، در این دیدار به دنبال هر سه امتیاز بازی هستند تا بتوانند با افزایش جمع امتیازات حاشیه امن مناسبی برای خود در جدول 10 تیمی لیگ دو فراهم کنند.
اکسینی ها در طرف دیگر نیم‌نگاهی به نتایج رقیب صدرنشین خود در گروه الف مسابقات لیگ دو یعنی شهرداری بندرعباس دارند تا در صورت کسب نتایج مناسب و لغزش آن‌ها صدرنشین گروه شوند، ضمن آنکه این دو تیم در چارچوب هفته پانزدهم در یک بازی شش امتیازی به مصاف یکدیگر می‌روند.
در طرف مقابل تیم شهرداری کاشان با 11 امتیاز در رتبه نهم جدول قرار دارد که بازی گذشته خود را مقابل بعثت کرمانشاه در کاشان واگذار کرد و در این بازی برای جبران نتایج ضعیف خود و فرار از منطقه سقوط به لیگ دسته پایین به دنبال کسب نتیجه است.
گفتنی است، تیم اکسین البرز تاکنون از 13 بازی گذشته خود در لیگ دسته دوم فوتبال کشور هفت برد، پنج تساوی و تنها یک باخت را در کارنامه خود دارد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 500617

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =