یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم به نام علی از دست اداره برق منطقه ۱۷ شهریور تهران، اعلام نارضایتی کرده و نوشته ماموران اداره برق برای بازرسی کنتورها به خانه های مردم ریختند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،او در کامنتی که در سرویس مشکلات مردم گذاشته، اینطور گزارش داده: ظهر پنجشنبه عوامل اداره برق منطقه 17 شهریور در خیابان قیام با یک اکیپ 300 نفره پس از زدن زنگ درب منازل به سبک "طرح جمع اوری اراذل" ناجا به داخل خانه ها ریخته و شروع به مثلا بازرسی کنتور های برق کردند.و البته همه کنتور ها را به بهانه دستکاری کردن تعویض و برگه های بازرسی به خانم های تنها و بدون دفاع دادند و با بدترین شکل ممکن رفتند جال باینکه دقیقا در اسفند سال پیش هم اداره برق همین منطقه مجدد نسبت به بازرسی کنتورها اقدام کرده بود و همه انها را تایید کرده بود حالا اینکه چطور کنتوری که 6 ماه پیش تایید شده و هنوز پلمب هم هست الان دستکاری شده تلقی شده و صدای اعتراض ما هم به جایی نمیرسه بماند؛ این جریمه چند میلیونی بابت کار نکرده رو کجا میشه فریاد زد؟ آیا راه جبران کسری بودجه پول زور از مردمه؟

پاسخ شرکت برق تهران بزرگ: مانور از پیش اعلام شده داشتیم
در این رابطه روابط عمومی شرکت توزیع برق تهران بزرگ اعلام کرد: روز پنجشنبه طبق اطلاع قبلی به ساکنان همجوار منطقه برق ۱۷ شهریور اعلام شد مانور اصلاح و بهینه سازی شبکه برق اجرا می شود.
شرکت برق تهران بزرگ با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود به منظور انجام مانور جهادی اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق‌رسانی و آمادگی در مقابله با بحران در منطقه برق هفده شهریور واقع در معاونت هماهنگی و نظارت جنوب شرق تهران، مشترکان بلوار پاسدار گمنام، بلوار قیام، بلوار شاهد و کوچه‌های اطراف واقع در شهرداری منطقه 14 تهران؛ پنج‌شنبه، شانزدهم مهرماه از ساعت 8 الی 12 با قطع برنامه‌ریزی شده برق مواجه خواهند شد.
روابط عمومی شرکت برق ادامه داد: حتی به مشترکان اعلام شده بود این خاموشی مقطعی و در راستای ساماندهی شبکه برق‌رسانی مشترکان محدوده منطقه هفده شهریور صورت خواهد گرفت. همچنین بر اساس سناريوي از پيش تعيين شده در اين مانور نسبت به نجات فرد حادثه ديده در تأسيسات برق و همچنين تعمير و سرويس پست‌هاي زميني، احداث کابل خود نگهدار و تعويض جعبه انشعابات فرسوده منطقه برق هفده شهريور اقدام شد.
این روابط عمومی در پایان اعلام کرد: در اين مانور نيروهاي متخصص مديريت بحران شهرداري منطقه 14، اورژانس تهران، سازمان آتش‌نشاني، نيروي انتظامي، کلانتري 121 سليمانيه، هلال‌احمر و پليس راهور همکاري داشتند و این مانور به اهداف خود رسید و ارتباطی با مسایلی که از سوی مخاطب محترم خبرگزاری عنوان شده است ندارد.

 

۲۳۲۳۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 466763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    13 0
    سلامکامنت فوق الذکر مربوط به بنده بوده و اول از بابت پیگیری نهایت تشکر رو دارماما بعد، پاسخ این مسئول اداره برق دقیقا منطبق بر سیاست های ضد مشتری مداری این اداره و نهایت فرافکنی است.بنده مشخصا ذکر کردم ظهر چهارشنبه و این معضلی که بنده مطرح کردم اصلا ربطی به مانور 5 شنبه این اداره نداشته که این مسئول در جواب مرا به مانور ارجاع داد خدارو شکر همه مردم دیگر سلامت عقلی کامل دارند و میتوانند حقیقت را از کلام افراد متوجه شوند بله یک مانوری در روز 5 شنبه با اطلاع قبلی انجام شد و همه این موارد هم درست بوده ولی شما رو به خدا این جوابیه چه ارتباطی با سوال بنده داشته آقای مسئول اداره برق؟همین نگاه از بالا به پایین و بی ادبانه و طلبکارانه را دقیقا در خود اداره برق هم به عینه میشد دید....
    • بی نام IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
      4 0
      علی اقا مدارکت رو به خبرآنلاین بفرست پیگیر باش کوتاه نیا
  • بی نام A1 ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    15 0
    واسه طرف قبض جریمه و برق دزدی از پشت کنتور اومده این عمو میگه صحت نداره. پیگیری کنین مدارک ارایه کنه حال این اداره برقیا گرفته بشه بابا خوبه برق 1 ساعت 1 ساعت قطع میشه مردم هم بریزن اداره برق رو آتیش بزنن؟
  • رحیمی A1 ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    13 0
    عجب نمردیمم و با مانور هم آشنا شدیم خجالت هم خوب چیزیه