روز گذشته هم مخاطبان خبرآنلاین مشکلاتشان را مطرح کردند و خواستار پیگیری شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حوزه اقتصادی، شهری و آموزش از جمله حوزه هایی بودند که مشکلات دیروز در آن ها تعریف می شد.

سایر مشکلات در ادامه امده است:

 

حوزه

شرح مشکل

اقتصادی و اشتغال

لطفا مشکلات کارت خوانهای فروشگاهی بانک ملی که مرتبط با شرکت سداد است را پیگیری کنید شده که مردم کارت کشیدند ولی خرید ناموفق بوده با این حال از حساب کارت کم شده و حتی با پیگیری هم پول برنگشته این مورد برای من اتفاق افتاده

 

سلام لطفا در مورد سپرده گذاران موسسه اعتباری راهیان بانک صبا که سال 8283 سپرده 80000 خانواده را در سراسر کشور بالا کشید و دولت نیز هیچ کاری برای مردم بدبخت نکرد فقط سال 86 این موسسه بانکی را ورشکسته اعلام کرد پیگیری کنید از مسولان مردم کی به پولشان میرسند وقتی که از دنیا رفتند؟ اینه عدالت؟

 

ضمن خسته نباشید خواهشا صدای ما رو به مسولین برسونین نسبت به حقوق کارمندای بهزیستی. دریافتی کارمندا خیلی خیلی پایینه و اصلا کفاف مخارج زندگی رونمیده. من یه مرد متاهل هستم با 31سال سن و حقوق ماهیانه با اضافه کاری و همه چی یک میلیون در ماه ک نمیدونیم چجوری هزینش کنیم. واقعا واقعا واقعا ناچیزه. فک کنم پایینترین حقوق نسبت به تمام ادارات و موسسات رو بهزیتس داره به پرسنلش پرداخت میکنه. واقعا نمیدنیم دلیلش چیه. از لحاظ شغلی هم خودتون حساب کنید ک چقد سرو کار داشتن با افراد بی سرپرست و بدسرپرست و قشر فقیر ومعلول و کم توان و اسیب دیده چقد میتونه سخت باشه وچه فرسایشی رو ایجاد کنه. ک همکاران ما چه در اورژانس خدمات اجتماعی و پایگاههای مربوطه شبانه روز دارن تلاش میکنن.

شهری

پس از تعریض پل ستارخان همچنان آسفالت کنارگذر محل کارگاه این پل دارای شیار و چاله می باشد. این امر باعث دشواری در رفت و آمد ماشین ها می شود.

 

سلام ساعات حرکت قطارهای مترو خط 3 آزادگان قائم خیلی نا مناسب است یعنی با توجه به اینکه مسافر این خط زیاد شده ولی هنوز قطارها هر یک ربع یا حتی 20 دقیقه حرکت می کنند . خواهشمند است به مسئولین بفرمایین تعداد قطارهای این خط را بیشتر کنند.

 

آقا ما با این معتادهائی که تو کوچه های خلوت زیر پنجره خونه ها توی ماشین شروع میکنند به مصرف مواد مخدر چکار بایستی بکنیم؟

 

با سلام چرا بر تاکسی های اصفهان برای استفاده از کارت به جای کرایه نقدی نظارتی نیست چندین مورد سوار تاکسی شده با اینکه دستگاه کارت خوان نصب است ولی می گویند سیتم قطع است وکرایه نقدی می گیرند مگر این دستگاه را برای دکور در تاکسی نصب کرده اند لطفا رسیدگی شود

 

سلام خسته نباشید ما اهل استان گیلان شهرستان سیاهکل هستم در سیاهکل کوچه شهید پورهاشم که قدمت 40ساله دارد ودرمرکز شهر می بادش روبروی بیمارستان سیاهکل این کوچه اوایل ان اسفالت شده است وپولش را نیز ازمردم گرفته اند ولی انتهای ان را به امان خدا گذاشته اند دو دوره شهردار وشورا تعویض شدند ولی کسی پیگیر مشکل این کوچه نشده است درزمان بارندگی که مدت ان هم درگیلان زیاد است انتهای کوچه دریاچه میشود وهمه ساکنین باید با چکمه ازان عبور کنند وهیچ مسئولی جواب گو نیست با یک جوب کشی وزه کشی این مشکل حل میشود ولی متاسفانه بارها گفتیم وکسی پیگیری وجواب این مردم بدبخت رو نداد فقط مسئولین بلدند برای یکدیگر پرده تبریک نصب کنند

 

لطفا روشنایی ضعیف معابر ومیادین وبزرگراههای تهران راپیگیری کنید

آموزش

سلام درمورد بورسيه هاي داخلي كه وزارت علوم بابستن سايت سنباد بلاتكليف شده اند خبر دهيد ممنون

سلامت

سلام.وزارت بهداشت با اجرای طرح تحول سلامت گامی موثر برای بیماران و مردم عزیزمان برداشت.اما با اجرایی شدن این طرح که باعث مراجعه چندین برابر بیماران شدند ایا طبق امار نیروی پرستار یا تخت اضافه شد؟از اینها گذشته و مهمتر با حجم زیاد کار بر روی پرسنل ایا پرداختی کارانه یا اضافه کارشان بموقع پرداخت میشود تا با ارامش بیشتری به کار خود بپردازند؟خوب است بدانید از شروع امسال تا کنون هیچ اضافه کار یا کارانه به پرسنل پرداخت نشده است.یعنی حدود 7 ماه.چرا؟چه کسی پاسخگوست؟

نظام وظیفه

با سلام میخواستم بدونم طرح خرید خدمت سربازی 10 روز تمدید شده یا 2 ماه

 17304

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 466476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا A1 ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 0
    با سلام.چند روزی است که لینک های خبری برای خواندن اخبار باز نمی شود. لطفا کنترل کنید. از خوانندگان همیشه پایگاه خبری انلاین.
  • ذ A1 ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    2 0
    تکلیف ما چیه که در مرحله اول مراجعه کردیم ولی چون دانشجوی انصرافی بودیم و به دلیل بی کفایتی مسولین پلیس 10 ثبت نام نکردند والان هفت ماه است که سرگردان هستیم. طبق قانون باید تا پایان سال ثبت نام باشه پس چرا خبری نیست و هر روز یک حرفی میزنید؟؟؟؟؟؟؟؟