ایسنا نوشت:

رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: ما تنها به دنبال ارتقای سطح کشف نیستیم بلکه به پیشگیری نیز اهمیت می‌دهیم.

سردار محمدرضا مقیمی در همایش تخصصی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به اهمیت استفاده از تکنولوژی روز و لزوم به روز نگه داشتن اطلاعات اقتصادی کارکنان پلیس، گفت: این موضوع اقدام بسیار مهمی است که با استفاده از آن می‌توان کیفیت مبارزه با قاچاق کالا و ارز را ارتقا داد. بنابراین باید کارکنان پلیس شرایط عمومی و اقتصادی محل خویش را به درستی بشناسند.

رئیس پلیس آگاهی ناجا در ادامه گفت: روسای پلیس نیز باید فاکتورهای تحقیق و مطالعه را ارزیابی کنند و سهم سایر سازمان‌ها و ادارات در مبارزه با قاچاق را مشخص کنند چرا که قاچاق دلایل متعدد و مختلفی دارد و متاسفانه برخی از تصمیم‌ها و بخشنامه‌های ادارات مختلف ناخواسته به افزایش این جرم دامن می‌زند.

مقیمی در ادامه با بیان اینکه باید سازمان‌ها آسیب شناسی شوند، گفت: باید گلوگاه‌های قاچاق شناسایی شده و به سازمان‌های مرتبط اطلاع رسانی شود.

او گفت: باید سازمان‌ها مرتبط نیز مشارکت کنند و در امر مبارزه با قاچاق ،تنها نیروی انتظامی فعال نباشد چرا که این امر تنها وظیفه ناجا نیست.

رئیس پلیس آگاهی ناجا استان‌های جنوبی و شرقی کشور را در اولویت مبارزه با قاچاق سوخت دانست و گفت: ما تنها به دنبال ارتقای کشفیات نیستیم بلکه پیشگیری را نیز مهم می‌دانیم.

 

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 394692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =