تسنیم نوشت:

معاون اجتماعی نیروی انتظامی از دستگیری یکی از عاملان حادثه خمین و گلپایگان که به کشته شدن چند مامور نیروی انتظامی و ۲ شهروند عادی منجر شده بود، خبر داد.

سردار سعید منتظرالمهدی با اعلام خبر دستگیری یکی از عاملان حادثه خونین و گلپایگان گفت: این فرد توسط عوامل استان مرکزی دستگیر شد.

او با ابراز ناخرسندی از اطلاع‌رسانی زودهنگام برخی رسانه‌ها گفت: هیچگونه سرقتی توسط این افراد در الیگودرز و گلپایگان صورت نگرفته بود.

سردار سعید منتطرالمهدی ادامه داد: اطلاع‌رسانی فرایندی است که از ظرافت‌های ویژه‌ای برخوردار است که شتابزدگی و اهمال این فرایند را دستخوش آسیب می‌کند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی اطلاع‌رسانی زودهنگام و بی‌اساس را باعث متشنج شدن اذهان عمومی دانست و گفت: اطلاع‌رسانی زودهنگام باعث می‌شود تا ایمنی و اطمینان خاطر مردم دستخوش آسیب شود و بستری برای شایعات فراهم سازد.

وی در پایان از اطلاع‌رسانی بیشتر در خصوص این پرونده در آینده نزدیک خبر داد.

 

47231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 392861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م ا شهروند مطلع گلپایگانی A1 ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    14 3
    خجالت آوره.دیشب در شهرستان گلپایگان دو سارق مسلح خودروی علی اشراقی کارمند مخابرات گلپایگان را درحالی که در مسیر روستای قلعه موتور صفائیه بوده است با تهدید می گیرند و البته راننده را باخود نمی برند که خودرو پیکان کرم رنگی است و پس از طی مسافتی خودرو را در خود شهر گلپایگان رها می کنند و می گریزند که نیروی انتظامی دقایقی بعد خودرو را در کنار خیابان پیدا می کند و شب با مشخص شدن این اتفاق و جمع شدن مردم روستا وبرخی افراد که برای اطلاع از جریان به منطقه روستا رفته بودند در محل و اطلاع مردم به همدیگر خبر به سرعت در شهر می پیچد که تا اینجای خبر صحت دارد ولی پس از ساعتی شایعه هایی از قبیل گروگان گیری و ......... در شهر پخش میشود و در گروه های اجتماعی و تماس مردم با همدیگر همه ناراحت و وحشت زده می
  • م ا شهروند مطلع گلپایگانی A1 ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    4 0
    تا شاید مسئولین مربوطه تهران ویژه تر کمک کنند و امنیت کامل همچون گذشته برقرار باشد
  • ناشناس A1 ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    16 0
    وقتی خودتون خبر مبهم میدهید یا صدای شلیک های دیشب را تکذیب می کنید باید هم ناخرسند باشید دیشب شهر ارواح بود گلپایگان بعد آقایون صبح تکذیب می کنند.
  • بی نام IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    5 1
    اميدوارم نتيجه اين پرونده به ريشه يابي ختم نشه كه طرف يك مدت بره زندان و بعد ازاد بشه
  • عادل IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    30 1
    دنیای وارونه که میگن همینه ایشون از آگاهی رسانی زودهنگام گله داشتن در حالیکه ویژگی یه خبر خوب زودهنگام و به موقع بودن خبره چون کسانی مانند ایشون نمی تونن توجیهات دروغین براش بسازن. نه خبری که مدتها از اون گذشته. ایشون می خوان مردم تو بی خبری بمونن تا هنگامی که خودشون "مصلحت" دونستن مردم رو آن گونه که خودشون خواستن آگاه کنن