ایسنا نوشت:

فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: جنازه یکی از سارقان مسلح که در درگیری میان نیروی انتظامی کشته شده بوده شناسایی و مشخص شد وی ساکن اصفهان بوده است.

حسین فراست امروز (سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران، گفت: در خبری که از شهرستان خمین روز شنبه - 6 دی ماه - هفته جاری به شهرستان رسید، اعلام شد درگیری بین افراد مسلح و مأموران نیروی انتظامی خمین صورت گرفته است. در این درگیری اشرار مورد تعقیب پلیس خمین قرار گرفتند و سپس متواری شدند. هم‌چنین اشرار با دو خودروی زانتیا و یک پژوی پارس بوده‌اند که به ایست پلیس توجه نمی‌کنند و در درگیری مأموران نیروی انتظامی خمین با سارقان، ماموران مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرند.

او گفت: حدود پنج بعدازظهر سه نفر سوار خودروی تیبای عبوری در جاده خمین می‌شوند که اسلحه‌های آنها از زیر لباس مشخص نبوده است. زمانی که پاسگاه سعید آباد به خودرو ایست می‌دهد و راننده خودرو را متوقف می‌کند، اما اشرار به مأموران و راننده خودرو شلیک می‌کنند و در ادامه تعقیب و گریز به گلپایگان کشیده می‌شود.

فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: در گلپایگان درگیری سارقان مسلح با مأموران تن به تن می‌شود و آنها مأموران نیروی انتظامی را به رگبار می‌بندند و سپس سمند آگاهی گلپایگان را با خود به همراه می‌برند. در وانشان این خودرو دچار نقص فنی می‌شود و در همان جا سارقان یک بنز 10 تنی را متوقف می‌کنند که راننده آن نیز فرار می‌کند و چون ظاهراً تسلط به رانندگی با این خودروی سنگین را ندارند، سپس خودروی جی ال ایکسی را متوقف و به سمت رحمت آباد حرکت می‌کنند.

فراست گفت: آنها جنازه یکی از اشرار را که با خود به همراه داشتند، در وانشان رها می‌کنند و به دلیل اینکه جنازه سالم بوده است، شناسایی و مشخص می‌شود وی سارقی سابقه‌دار و ساکن اصفهان بوده است.

او ادامه داد: سارقان مسلح در ادامه مسیر، وارد دوراهی رحمت آباد و صفادشت می‌شوند، اما دوباره به سمت روستای "در" حرکت می‌کنند و در آنجا به سمت پدر و پسری با نام خانوادگی "زیبایی" می‌روند و نیسان آنها را سرقت می‌کنند و سپس پدر و پسر را می‌کشند، البته جنازه پسر در حاشیه جاده پیدا می‌شود و گلوله از پشت به پسر اصابت کرده است.

فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: اشرار مجدداً سوار یک کامیون می‌شوند و تا نزدیکی ویلاشهر نجف آباد می‌روند و دوباره این خودرو را رها می‌کنند و ادامه این داستان در دست پیگیری است.

فراست با بیان اینکه این اشرار هیچ‌گونه ارتباطی با گروه تروریستی داعش ندارند، یادآور شد: با توجه به سوابق به دست آمده عمده فعالیت این اشرار سرقت بوده و حدود سه بار نیز زندانی شدند، اما انگیزه این افراد هنوز مشخص نشده است.

 


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 392662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 19
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    287 6
    چقدر خشن بودن این نامردا
    • ميثم IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
      33 30
      جون ميده براي ريشه يابي،اعدامشون نكنيد گناه دارند
    • همه A1 ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
      18 11
      اون منفی برای چـــــــــــــــــــــــــــــــــــــی هست؟؟
  • سعید A1 ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    46 2
    نمونه این به اصطلاح اشرار از نظر ما و یک فرد عادی از نظر قانون در سطح کشور زیاد هستن که جان مردم رو هر روز به خطر می اندازند و داستان تکراری که هر روز اتفال می افته .... اما خب مردان قانون ما به این حرف ها و اتفاقات گوش نمیدن ، طرف و 10 بار ماموران دستگیر میکنن ، دوباره دو روز بعد آزاد میگرده تا کییییییییییییییییی ؟؟؟؟؟
  • مصطفی A1 ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    55 5
    سلام. من بچه گلپا هستم. این دوروزه همه شهر مات و مبهوت این جریان هستن. امروز هم 3 تا از افراد نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی که تیر خورده بودند را با هلیکوپتر اعزام کردند اصفهان. حالشون خیلی بده. براشون دعا کنید.
  • مری IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    68 2
    نیروی انتظامی ضعیف عمل کرد زیا چطور دویا سه نفر اینقدر جولان میدهند وبراحتی فرار میکنند.چندین نفر را هم میکشند چرا؟ می توانستند با یک واکنش جدی آنها را دستگیر کنند.
  • بی نام IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    66 1
    یه پا تروریست بودن واسه خودشون...ماشالا زندانهای ما همچین موجوداتی تربیت میکنه..
  • بی نام IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    89 1
    سه بار رفتن زندون آموزش دیدند اومدن این شدند . همچین کارکردآموزشی داره زندون
  • بی نام A1 ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    10 37
    پلیس ایران که قوی بود چرا دستگیرشون نمیکنن. اگه تو تهران بود سه سوته دستگیر شده بودن
  • بی نام A1 ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    30 20
    بنده خدا دادستان لرستان راس ميگفت اهل لرستان نبودند...
  • پارسا A1 ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    33 8
    بايد اينارو تير بارون كنن اعدام كمه
  • بی نام A1 ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    72 4
    اشرار... من تا همین چند وقت پیش فکر میکردم اشرار مربوط به دور افتاده ترین نقاط مرزی میشه. نگو حالا تو مرکز و قلب کشور هم اشرار داریم. خدا کنه یه کلیپ هپی درست کنن دو ساعته دستگیر بشن.
  • پدرام A1 ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    40 2
    احتمالا براى بار چهارم هم زندانى ميشن و دوباره آزاد ميشن و اين داستان همچنان ادامه دارد
  • بی نام A1 ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    17 3
    باید با این اشرار بشدت برخورد بشه
  • بی نام IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    46 3
    تو این گزارش نقش نیروی انتظامی کجاست؟ همینطور نشستن تا اینها همینطور گنگستربازی در بیارن؟ پس این همه تبلیغات درباره آمادگی نیروها چیه؟
  • بی نام A1 ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    27 5
    اعدام برای این افراد لازمه.بعد بگین چرا اعدام؟حبس اینا رو آدم میکنه.3 بار رفتن حبس.بعضی وقتها یه شاخه ای کج باشه با هیچی صاف نمیشه بریده بشه بهتره.
  • بی نام IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    21 4
    ای بی پدرای نامرد
  • بی نام IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    26 59
    اینا هم افغانی بودن؟ یاتونه چطور به افغانیها حمله میکردید که اینا بزهکارن و...؟ فکر میکنید من افغانی هستم؟ اگه اینطوری خیالت راحت میشه فکر کن اما من ایرانی هستم و از اینکه ادمایی که نژاد پرست هستن دارن در خاکم زندگی میکنن ناراحتم خواستم یاداوری تلخی بکنم بهتون. از این به بعد هر جا دیدم یاداوری تلخ دارم براتون باشد که عبرت بگیرید.
  • بی نام RO ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    21 3
    نیم ساعت پیش تو قلعه موتور دوباره تیراندازی شده...