مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی، استاندار اصفهان و همچنین فرمانده انتظامی استان اصفهان روایت هایی از حادثه تیراندازی در گلپایگان و خمین که به کشته شدن ۳ مامور انتظامی و چند شهروند منجر شد، ارائه کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس اعلام مرکز اطلاع رساني نيروي انتظامی ساعت 17:50 روز گذشته (6/10/93) مأموران پاسگاه انتظامي کنار رودخانه و يگان امداد اين منطقه با توجه به تيراندازي سارقان مسلح به پليس در شهرستان خمين در هنگام گشت و کنترل در محور سعيد آباد- خمين به يک دستگاه خودرو تيبا سفيد رنگ که 4 سرنشين داشت، مشکوک شدند.

پس از اعلام ايست از سوي پليس، مجرمان اقدام به تيراندازي کردند که طي آن 3 نفر از ماموران مجروح و يک نفر به شهادت رسيد، مهاجمان پس از اين اقدام خونين به سمت گلپايگان متواري شدند.

پس از وقوع اين درگيري طرح مهار در گلپايگان با حضور جانشين فرمانده انتظامي اين شهرستان به همراه دو اکيپ از آگاهي و راهور اجرا و عوامل انتظامي مجرمان را در ميدان معلم مشاهده و درگير مي شوند.

در اين اقدام جنون آميز، سارقين با بستن رگبار به سمت مامورين جانشين فرمانده انتظامي شهرستان و يکي از کارکنان پليس راهور را به شهادت رسانده و دو نفر ديگر از عوامل انتظامي را نيز مجروح کردند.
در اين درگيري يک نفر از مهاجمان به هلاکت رسيده و سه نفر ديگر با رها کردن خودرو تيبا و با اعمال تهديد و سرقت يک دستگاه پژو 405، از صحنه درگيري متواري شدند.
اين در حالي است که مهاجمان پس از طي مسافتي با رها کردن خودرو پژو، اقدام به سرقت يک دستگاه آميکو يخچال دار، کرده و سپس با رها کردن آن در حوالي روستاي " در " گريختند.
در ادامه اين عمليات، عوامل انتظامي يک دستگاه وانت نيسان رها شده را در حوالي روستاي " در " کشف کردند که در بررسي ها مشخص شد راننده نيسان براثر اصابت گلوله در داخل خودرو کشته شده و جسد فرزند 17 ساله وي نيز در حاشيه جاده کشف شد که احتمال تيراندازي و قتل آنان از سوي مهاجمان متصور است.

روایت استاندار اصفهان از شرایط اصفهان

تسنیم نوشت: استاندار اصفهان با بیان اینکه مردم گلپایگان مطمئن باشند آرامش کامل در شهر برقرار است، گفت: تمام تلاش نیروی انتظامی استان و شورای تامین دستگیری سارقان در اسرع وقت است، علاوه بر اینکه تا کنون به سرنخ‌های خوبی رسیده‌ایم.

رسول زرگرپور دقایقی پیش در حاشیه جلسه شورای تامین شهرستان گلپایگان در جمع خبرنگاران با تبریک و تسلیت به خانواده شهدای نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان و همه کسانی‌که در این حادثه ناگوار برای تامین امنیت شهر تلاش کردند، گفت: تعدادی از سارقان مسلح در ساعات ابتدایی شب گذشته پس از اقدام به سرقت در استان دیگر در مسیر فرار وارد شهر گلپایگان شدند و در درگیری با نیروهای انتظامی شهرستان، تعدادی از پرسنل نیروی انتظامی را به شهادت رسانده و تعدادی را هم مجروح کردند.

استاندار اصفهان گفت: نکته حائز اهمیت در این حادثه اقدام قدرتمند و مدبرانه مسئولان شهرستان برای پیشگیری از وقوع تلفات و خسارات بیشتر بود، چراکه با وجود کشته و زخمی شدن این تعداد از پرسنل نیروی انتظامی، این حادثه می‌توانست به مراتب ناگوارتر باشد که با تدبیر پلیس شهرستان حداقل خسارات وارد شد، هر چند که جان هر یک از افراد برای ما بسیار حائز اهمیت است.

او گفت: با اقدامات ایثارگرانه پلیس امکان ورود سارقان به مراکز داخل شهر از بین رفت که این جان‌فشانی ماموران نیروی انتظامی جای تقدیر و تشکر دارد.

زرگرپور گفت: مردم خوب شهرستان گلپایگان مطمئن باشند که آرامش کامل در شهر برقرار است. تمام تلاش نیروی انتظامی استان و شورای تامین دستگیری سارقان در اسرع وقت است، علاوه بر اینکه تا کنون به سرنخ‌های خوبی رسیده‌ایم که در زمان مقتضی اعلام می‌شود.

پنج نفر در درگیری با سارقان مسلح در گلپایگان به شهادت رسیدند

ایرنا نوشت: فرمانده انتظامی استان اصفهان اعلام کرد: در جریان درگیری شب گذشته این نیرو با سارقان مسلح در گلپایگان پنج نفر شهید و شش نفر مجروح شدند.

سردار عبدالرضا آقاخانی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در گلپایگان اظهار کرد: از مجموع شهدای این حادثه سه نفر از ماموران نیروی انتظامی گلپایگان و دو نفر شهروند عادی هستند.

وی افزود: این سارقان مسلح پس از عبور از چند استان همجوار وارد گلپایگان شدند که در ورودی این شهر با نیروی انتظامی روبرو شده و پس از درگیری به خارج از شهر گریختند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تعداد این سارقان را سه نفر ذکر کرد و افزود: یک نفر از آنها در جریان درگیری با نیروی انتظامی گلپایگان کشته شد و دو نفر دیگر متواری و تحت تعیقب قرار دارند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: با همکاری ماموران انتظامی و شورای تامین استان موضوع در حال پیگیری است و بزودی ضاربین معرفی می شوند.

وی همچنین به خانواده های شهدای این حادثه تسلیت گفت و از زحمات ماموران انتظامی و سایر دستگاهها و همکاری مردم با نیروهای انتظامی قدردانی کرد.

ابوترابی‌فرد خواستار برخورد با عوامل حادثه شرارت در گلپایگان شد

فارس نوشت: نایب ‌رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار اقدام عاجل برای برخورد با اشرار گلپایگان و توبیخ قاصران این موضوع شد.

حجت‌الاسلام سید حسن ابوترابی فرد نایب ‌رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان صحن علنی امروز با قرائت تذکری از سید محمد حسین میرمحمدی نماینده گلپایگان اظهار داشت: برخی اشرار در شهر شهید پرور گلپایگان دست به رفتارهای غیرقابل تحمل زدند که شایسته است مسئولان، به ویژه اعضای کمیسیون امنیت ملی با توجه به اهمیت موضوع آن را مورد بررسی قرار دهند.

ابوترابی‌فرد در ادامه با اعلام تسلیت شهادت چند تن از مأموران نیروی انتظامی در این ماجرا خواستار اقدامات عاجل برای برخورد با تبهکاران و نیز برخورد با آنها که در این ماجرا مرتکب قصور شده‌اند، شد.

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 392297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 59
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
    عجب گانگسترهایی بودن اینا
    • nima IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
      119 3
      چى دزديدن که حاضرن اين همه آدمو بکشن
    • امیر ایرانی IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
      187 3
      میدونم منتشر نمیکنید ولی حالا هی برید امریکا رو مسخره کنید بابا اونجا اگه اینطوری حمل سلاح ازاده حالا فکر کنید ایران حمله سلاح ازاد بود چی میشد ..در هر صورت متاسف شدم برای مردم بیگناهی که سر هیچی جونشونو از دست دادن و همچنین برای نیروی انتظامی که کشته شدن
    • امیر تبریز اوغلی IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
      24 19
      هر روز از این خبرها. امنیت رو عشق است. روحانی مچکریم......
    • علی A1 ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
      0 0
      روحش شاد
  • روزبه RO ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
    این شهدا و بقیه شهدا روحشان شادباد.
    • بی نام IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
      9 10
      بقیه هم ادم نبودن
  • افشین A1 ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
    176 4
    چرانیروی انتظامی دردرگیریهای یکی دوساله اخیردچارتلفات میشودیاطرف خیلی حرفه ای ودارای برنامه میباشد یاخدای ناکرده نیروی انتظامی ان امادگی که درمانورهامیبینیم روندارندبهرحال شهادت این عزیزان که درراه امنیت وارامش ماجان راتقدیم کردندروتسلیت میگویم امیدوارم شاهدامادگی هرچه بیشتراین نیروی پرتوان باشیم
  • بی نام A1 ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
    123 5
    خدا به خانواده‌های این شهدا صبر دهد
  • بی نام A1 ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
    416 5
    چرا خبر نصفه نيمه است؟ گروه به اين خشني چي و از كجا سرقت كرده؟
    • بی نام A1 ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
      30 30
      این گروه بعد از سرقت مسلحانه در الیگودرز به سمت خمین فراری میشوند و بعد از اون وارد گلپایگان میشن
    • گلپایگانی A1 ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
      76 15
      با سلام . من بچه گلپا هستم. از یکی از بانکهای الیگودرز می خاستن دزدی کنن که موفق نشدن. تا الان 1 نفر خمین. 4 نفر گلپا و 2 نفر در روستای در که شهروند عادی بودن کشته شدن.
    • بی نام A1 ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
      33 42
      ظهر شنبه سرقتی مسلحانه از یکی از بانک‌های شهر الیگودرز در استان لرستان انجام شد.....
    • مجتبی IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
      14 1
      چنین سرقتی در لرستان انجام نشده. میتونین گزارش ناجا رو بخونین. داستان الیگودرز شایعه بوده
  • بی نام IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
    94 44
    الان اين ارازل را بگيريد ميبينيد كلي سابقه داشته اند و هر بار پس از مدتي زندان بودن ازاد شده اند،اقايون طرفدار به اصطلاح حقوق بشر يديد كه ريشه يابي جواب نداده،اگر شلوغ كاري نكنيد و بگذاريد دولت كار خودش را يكنه اين اتفاقات نمي افته،جان ان ارازل را با ريشه يابي نجات داديد ولي جان 5 نفر از افراد بي گناه را گرفتيد
    • بی نام A1 ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
      59 10
      موافقم. ترحم بر پلنگ تیزدندان ستمکاری بود بر گوسفندان
    • ارمان IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
      5 10
      حالا اتفاقيه كه افتاده،بيايد ريشه يابي كنيد كه شيكه،حالا اسن ها هم گناه دارند اعدامشان نكنيد
  • موسوی A1 ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
    62 6
    من اهل روستای درُ هستم اخه پلیس کجابوده که سارقان آمدند درُ و بعد 2 نفر را میکشنداخه درُ مگه چهقدر جمعیت داره که نصفش هم میکشند
  • بی نام IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
    75 3
    یعنی چهار تا تیر نمیشد بزنن بتروکنن یه ماشین فسقلیو
  • بی نام A1 ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
    135 3
    طرف با كاميون تو شهر فرار كرده نيروي انتظامي نتونسته بگيرتش
  • بی نام IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
    193 8
    این همه مالیات ازمون کم میشه استان به اون بزرگی یه هلیکوپتر نداره سریع وارد عمل شه و اینا رو متوقف کنه. امام زمان نیا امکاناتمون کمه
  • محمود A1 ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
    51 9
    ضمن عرض تسلیت به خانواده های جانباختگان این جنایت،به نظر من اگه در مقابله با این جانیان از تدبیر و روشهای کنترلی مناسبتری استفاده میشد شاید از تعداد شهدا کاسته میشد.از خوندن گزارش اینطور به نظر میرسه که انگار سارقان در مسیرها و جاده ها بدون هیچ تعقیب کننده ای آزاد بودند تا هر جنایتی رو مرتکب بشن.دستگیری سریع و اعدام در انظار عمومی کمترین خواسته جامعه از نیروی انتظامی و قوه قضائیه هست.
  • جواد A1 ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
    48 1
    چقدی دزدیدن که این همه ادمو کشتن؟
  • بی نام IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
    48 7
    علت بالای تلفات در اینگونه حوادث اینه که نیرویهای مسلح کشور به آنها فرصت تردد می دهند تا دستگیرشان کنند غافل از اینکه فرد مسلح برای فرار دچار ترس و جنون است و آماده کشتن است بنابراین باید همه شان در جا هدف قرار گرفته و کشته شوند تا جامعه و خود ماموران در سلامت بمانند...
  • قاسم A1 ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
    83 3
    تا وقتی این ادم های اوباش بجای تحمل چندین سال زندان چند ماهه ازاد میشن از این بهتر نمیشه
  • بی نام IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
    37 4
    یاد آلکاپون و جان چلنجر افتادم .کشتن و رفتن؟
    • سعید A1 ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
      25 4
      جان دیلینجر
  • بی نام IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
    106 2
    ماموران در اولین حمله غافلگیر شده اند اما در دومین حمله که با اظلاع از حمله اول بوده اند چرا باید غافلگیر شوند؟
  • بی نام A1 ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
    29 5
    زيادي فيلم ديدن
  • سید امین US ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
    119 2
    پنج نفر کشته شدن بعد میگه حداقل خسارت ممکن رو داشتیم
    • بی نام A1 ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
      93 3
      میاد میگه حداقل خسارت رو داشتیم؟ چهارنفر با یه خودروی تیبا رو نتونستن بگیرن به نظرم وقتی پلیس میبینه خیلی ضعیفه و نمیتونه تو یه اقدام فوری و غافل گیرکننده دستگیر کنه مظنونین رو نباید دست به کاری بزنه. تازه میاد تبریک هم میگه به خانواده های داغدار طرف هر کی رو خواسته کشته و رفته اینا هم نتونستن بگیرنش میگه تبریک میگم حداقل خسارت رو داشتیم
  • عقیل دیلم A1 ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
    66 2
    خدایی ارزش داشت جان پنج نفر ادم از دست بره؟ همون اول تعقیب گریز نفله شون میکردن چی میشد؟
  • احمدرضا US ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
    111 1
    یعنی نیروی انتظامی تو این شهرها هیچ هلی کوپتر و نیروی ویژه ای نداشته که این سارقان مسلح رو تو جاده های بین شهری تعقیب و متوقف کنه؟
  • بی نام IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
    105 1
    جالبه استاندار گفته در اس ر ع وقت
  • بی نام IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
    33 54
    بی شک تروریست بودن نه سارق
  • بی نام A1 ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
    27 15
    ظهر شنبه سرقتی مسلحانه از یکی از بانک‌های شهر الیگودرز در استان لرستان انجام شد و پس از آن سارقان به سمت شهر خمین در استان مرکزی متواری و در آنجا با ماموران پلیس درگیر شدند.
    • بی نام IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
      9 3
      شایعه هستش.سرقتی در الیگودرز گزارش نشده
  • بی نام IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
    98 2
    جالبه چند نفر مسلح 11 نفر را کشته ویا مجروح کرده وفرارکرده اند و جناب استاندار میفرمایید الحمدلله خوب شده لابد انتظار داشتند همه شهر گلپایگان کشته و یا مجروح شوند. باید گفت جناب استاندار این هم بخش آب وزارت نیرو نیست که تا هفتاد درصد پرت داشته باشد.باید گفت کیفیت برخورد پلیس خیلی پایین بوده است
  • بی نام IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
    146 4
    دیروز اتفاق افتاده تا امروز خبری نبود دربارش حالا اگه آمریکا بود کل اخبار صدا و سیما می شد خیر گروه تبهکار آمریکایی
  • حميدرضا A1 ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
    82 3
    چند تا دزد و سارق اينجوري مرم بيگناه رو مثل اب خوردن ميكشند بعد استاندار محترم به جاي عذرخواهي بخاطر عدم كفايت در كنترل وتامين امنيت اينجوري هندوانه زير بقل همكارانش ميزاره جاي تاسف داره .
  • بی نام IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
    45 4
    این سارقان دزد چی بوده اند؟ دزد اموال مردم.... دزد ایمان مردم...... دزد ناموس مردم....... و یا صرفا" اتهام آنها دزدی بوده است؟
  • بی نام A1 ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
    187 3
    یه تیراندازی تو امریکا اتفاق میفته میشه سرتیتر کل اخبار فقط تو برنامه کودک نمیگن..اون وقت همچین گانگستر بازی که تو فیلم هم دیده نمیشه اصلا انگار اتفاق نیفتاده.تو فیلما اون شخصی که ماشینشو میدزدن نمیکشن اینجا اونم کشتن.برف و یخبندان در اروپا...بحران اقتصادی در اروپا و امریکا...
  • بی نام IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
    23 6
    مثل فیلم های خارجی بودند
  • بی نام IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
    14 54
    شك نكنيد تروريست هستن
  • تحلیلگر امور مربوطه IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
    54 6
    خوب خدا رو شکر استاندار اصفهان به وظیفه ی خودش به نحو احسن عمل کرد. تبریک و تسلیت به خانواده شهدای نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان
  • بی نام IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
    36 13
    کمبود امکانات پلیس ما را فلج کرده
  • بی نام IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
    56 6
    مملکتی که اگه یه پلیس یه یه خلافکار شلیک کنه باید دیه بده از این بهتر نمیشه.
  • بی نام IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
    51 3
    جالبه که در الیگودرز اصلا سرقتی انجام نشده
  • حاجفیض A1 ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    21 9
    فکرکنم اسیدپاشا باشند
  • h A1 ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    17 1
    آقایون مسوول هنوز جمع و تفریق ساده بلد نیستن انتظار دارید تکنیک امنیتی بلد باشند. 4 نفر سارق تو ماشین تیبا بودن، یک نفر کشته شده، دو نفر فرار کرده و چهارمی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بی نام RO ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
      3 0
      این جا نیان را اعدام کنید
  • محمود A1 ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    36 2
    واقعا متأسف شدم ، بخصوص برای اون نوجوان 17 ساله که بیهوده جونشو از دست داد بسیار ناراحتم
  • بی نام IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    22 1
    آموزش ماموران بسیار ضعیف است
  • پ IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    22 1
    بعید می دونم اون یه نفر هم از اونا کشته شده باشه . نیروی انتظامی به خاطر اینکه ضایع نشه اینو گفته .
  • بی نام A1 ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    7 8
    پلیس که برای یه تیر اندازی هزار جا باید جواب پس بده بهتر از این نمیشه
  • بی نام A1 ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    17 1
    اولااصلاسرقتی انجام نشده چون لرستانیاتکذیب کردن،ثانیاچرابایدبخاطرزنده دستگیرکردن 3تاتروریست 12تاکشته وزخمی داشته باشیم،واقعامتاسفم که اینقدراحت یه مشت تروریست میتونن کلی ادموبکشن بیگناه،اونوقت دست روی دست میزارن وبایه عنوان شهادت خانواده هاروساکت میکنن...
  • الیگودرزی RO ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    13 9
    سرقتی در شهر ما صورت نگرفته
  • یک ایرانی A1 ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    4 3
    دلیل اینکه پلیس موفق عمل نمیکند نداشتن اختیار تیر اندازی به مجرمین است که شدیدا توسط دادگاه های نظامی باز خواست و توبیخ وتنبه میشوند دست نیروی انتظامی را بسته اند و انتظار برخورد را هم داریم در ضمن این گروه احتمالا از ایادی و عوامل منافقین هستند و هیچ سرقتی هم صورت نداده اند و سه شهر و چند روستا را بهم ریخته و گریخته اند به راحتی اب خوردن .
  • بی نام IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    1 0
    اخرش نفهميديم اينا جقدر از كجا. بردن كه اونقدر آدم كشتن بابا اينا جاني اند نه سارق بليس مارو باش عرضه نداشتن جارتا. قاتلة بكيرن يك نفرم از شهرم خوانسار در اين در كيري كشته شده شلش بليس اومده بود در مغازه ها همه رو كفته بود برن خونه