معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در جریان بازدید از روند اجرای طرح تحول نظام سلامت در مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی بعثت سنندج، از بکارگیری 17 هزار پرستار در کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری وزارت بهداشت؛ دكتر آقاجاني امروز با اعلام اين خبر، افزود: در حال حاضر كمبود شديد پرستار در مراكز درماني و بيمارستانهاي كشور وجود دارد كه اميد است با جذب و بكارگيري اين پرستاران كمبودها تا حدودي مرتفع شود.

دكتر آقاجاني با اشاره به اجراي طرح تحول نظام سلامت از پانزدهم ارديبهشت ماه امسال در تمامي بيمارستانهاي تابعه وزارت بهداشت، گفت: اين طرح دربردارنده 7 دستورالعمل است و در سال جاري بيشترين تمركز حوزه درمان بر تكميل اجرا و استقرار مطلوب اين برنامه قرار گرفته است .

وي همچنين مهمترين برنامه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي را تا پايان امسال تثبيت اين برنامه برشمرد و بر نهادينه كردن، رفع نواقص و مشكلات موجود اين برنامه تأكيد كرد .

معاون درمان وزارت بهداشت در ادامه به اعتبارات در نظر گرفته شده براي اجراي برنامه تحول نظام سلامت در كشور اشاره كرد و گفت: با توجه به اهتمام ويژه دولت تدبير و اميد ، حمايت مجلس شوراي اسلامي و پيگيري مقام عالي وزارت بهداشت، اعتبارات لازم براي اجراي اين برنامه در سال جاري تامين شده است .

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 374744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ای خدا IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
    6 1
    پرستارهای کنونی را بهشان برسید، مشکل کمبود نیرو نیست، مشکل سطح حقوق نزدیک به صفر هست... پرستار کلفت نیست به خدا...