ایسنا نوشت:

اسفندیار رحیم مشایی کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در مراسم سوگواری شهادت حضرت امام هادی (ع) که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، با اشاره به این‌که زن و مرد در مقام نوع که همان مقام انسان است یکی بوده و حقیقت انسانی واحدی دارند، افزود: نگاه به زن خارج از مکتب اهل بیت (ع) را اساساً قبول نداریم، چراکه تصویر واقعی زن در مکتب اهل بیت علیهم السلام بسیار جامع و خوب دیده شده است.

مشایی با تاکید بر حضور زن در تمامی صحنه‌ها، تصریح کرد: البته این حضور به معنای یک اختلاط بی رویه نیست.

وی با اشاره به ادعاهای مطرح شده به نقل از وی مبنی بر این‌که قانون اساسی را عوض خواهد کرد، اظهار داشت: این ادعای واهی توسط رسانه های صهیونیستی و انگلیسی منتشر شده است که البته از اساس درست نیست. باوجود این‌که اسرائیل و انگلیس یکی از یکی بدتر هستند، ولی شاهد بودیم برخی رسانه های داخلی که از بیت المال هم استفاده می‌کنند، با استناد به این رسانه‌ها، یک خبر دروغ و انحرافی را منتشر کردند که این شرعاً صحیح نیست.

مشایی با تکذیب این خبر منتشر شده، افزود: ما که پیوسته در مظان اتهام و اهانت هستیم؛ دیگر چرا از یک شبکه و رسانه انگلیسی که هدف آن شکاف بین ملت ها است، خبر منتشر می کنید.درحالی که ما به تمام اتهامات پاسخ دادیم، متاسفانه حرف ما به گوش همه نمی رسد.

اهم اظهارات معاون رییس جمهور را بخوانید؛
*ما دو سال است که سکوت عمیق و گسترده کرده‌ایم. ما می دانستیم و می‌دانیم برنامه چیست و در آینده پشت پرده بعضی چیزها را خواهیم گفت.امیدواریم با فضایی که در کشور پیش خواهد آمد، خیلی از مسائل را با مردم در میان بگذاریم و از آنها پنهان نکنیم.

* فلسفه سکوت ما این است که ما از طراحی های آنها با خبر بودیم و می دانستیم که آنها قصد دارند تصویری بسیار مشوش و نادرست از ما ارائه کنند تا با برخوردهای بد و نهایاتا حذف ما، راه احمدی نژاد ادامه پیدا نکند. ما سکوت کردیم و کنار رفتیم تا اصحاب دروغ و فریب و تهمت و کینه بیایند و در این میدان تاخت و تاز کنند؛ ولی در نهایت غبار بر آنها نشست و باید در پیشگاه ملت پاسخگو باشند.

*ما تحت مدیریت یک فرزند شجاع و برادر رشید ملت ایران هستیم؛ احمدی نژاد طلای 24 عیار است.

* ولایت فقیه قابلیت عرضه به تمام دنیا را دارد من 18 سال داشتم که با امام آشنا شدم و چیزی غیر از ولایت فقیه در ذهن و روحم وجود ندارد.ما برای سرمایه گذاری و دوام آمده ایم؛ ما فرصت زایش انقلاب و رویش جمهوری اسلامی هستیم، چراکه آمده ایم بمانیم و به جلو برویم. باید صبر و حوصله کنید؛ وقت بسیار و راه روشن است؛ محکم با هم می رویم. « بهار آمده برای اینکه باشد».
/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 293091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    26 20
    جناب آقای مشایی به این جمله خود توجه کنید: ما تحت مدیریت یک فرزند شجاع و برادر رشید ملت ایران هستیم؛ احمدی نژاد طلای 24 عیار است. ما رئیس جمهوری میخواهیم که تحت ولایت رهبری باشد و از خود مدیریت داشته باشد نه از شخص دیگری. ولی شما که از الان قانون را زیر پا گذاشتید در آینده چطور مردم به شما امید داشته باشند؟
  • بدون نام IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    23 4
    نه بابا
  • سید IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    24 17
    آقای مشائی با هر تفکری باید بتواند خود را در معرض انتخاب قرار دهد. نه اینکه به ایشان انگ زده شود و ایشان نتواند از خود دفاع کند.
  • مسعود IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    53 3
    هشت سال گذشت این آینده کی میرسه؟
  • احمد IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    25 9
    تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا...
  • علی IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    35 28
    خیلی ها با امام بودند و دم از ولابت فقیه می زدند، اما امروز دم از چها که نمی زنند، آقای مشایی شما که ادعای گسترش ولایت فقیه را به سراسر جهان دارید، لزومی به این کار نیست ابتدا خود تابع ولایت فقیه باشید نه تابع برادرتان احمدی نژاد که چند روزی به بهانه ی مرخصی به ولایت فقیه پشت کرد و بعد از این سعی کنید ولایت فقیه را در کشور خودمان ایران گسترش دهید، امیدوارم موفق باشید.
    • علی IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
      2 11
      هرچی باشه احمدی نژاد برگشت.نه مثل امثال آقای هاشمی که معلوم نیست واقعا کدوم سمت هستند. در مدت بعد از فتنه شما بیان صریح از آقای هاشمی دیدید ؟ خداییش با انصاف بگید و بدون تعصب.مگه نمیگید مملکت داری مهمه و تدبیر میخواد؟کسی که تا نیم ساعت قبل از پایان زمان ثبت نام ( به گفته دخترشون) هنوز تصمیم قطعی نگرفته میتونه برای مملکت درشرایط بحرانی تصمیم بگیره؟ کسی که حالا نگیم خودش بگیم اطرافیانش از رهبری خرج میکنن و ایشون هیچی نمیگه در حالی که رهبری گفتن من نه میگویم بیایید نه میگویم نیایید تابع ولی هست؟ ان شا الله خدا دل ما را به سمت کسی که برای کشور خوب هست سوق دهد
  • محمد رضا IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
    10 20
    آقای مشایی فردی بسیار توانمند است ودلیل سکوتش هم حفظ وحدت و از بین بردن نقشه های شوم دشمن است.