باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:

وزیر سابق کار، تعاون و رفاه اجتماعی در واکنش به انتخابش به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی اسفندیار رحیم‌مشایی گفت: من اولین بار است که این خبر را می‌شنوم.
عبدالرضا شیخ‌الاسلامی در پاسخ به این سوال که شما به عنوان رئیس ستاد انتخابات "اسفندیار رحیم‌مشایی" انتخاب شدید اظهار داشت: من اولین بار است که این خبر را می‌شنوم.
گفتنی است؛ شیخ‌الاسلامی پیش از تصدی وزارت تعاون، مدتی استاندار هرمزگان بود که پس از انتخاب احمدی نژاد به عنوان شهردار تهران، رئیس دفتر وی شد و در دوران ریاست جمهوری احمدی‌نژاد نیز تا پیش از انتصاب اسفندیار رحیم مشایی سمت مسئول دفتری رئیس جمهور را بر عهده داشت.
ایسنا هم نوشت:
اسفندیار رحیم مشایی با بیان این‌که من شخصا ستاد انتخاباتی ندارم، گفت: ستاد مردمی در مورد انتخابات شوراها به مسوولیت آقای شیخ‌الاسلامی تشکیل شده است که در حال حاضر برنامه‌های خود را توسعه داده‌اند و برای انتخابات ریاست جمهوری هم فعالیت می‌کنند.
به گزارش ایسنا، این کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که ستاد تشکیل شده مردمی است، و من اطلاعات ریز از نحوه فعالیت آن ندارم، خاطرنشان کرد: من شخصا ستادی نداشتم و آقای احمدی‌نژاد هم ستاد نداشته‌اند.
مشایی در جواب سوالی درباره شایعات اخیر در مورد ردصلاحیت خود، گفت: این بحث جدیدی نیست و ماه‌ها است که این حرف را می‌زنند. در مورد صلاحیت خودم و هرکس باید بگویم طرح بحث رد صلاحیت‌ها اصالت ندارد،این دیدگاه نگاه منفی در راستای تحقق حماسه سیاسی است و نباید به این شایعات توجه کنیم. بلکه باید به جنبه‌های مثبت تاکید داشته باشیم.
مشایی در جواب این سوال که گفته می‌شود انتخابات پیش رو به شکل دو قطبی بین شما و آقای هاشمی برگزار خواهد شد، گفت: من چنین نگاهی به انتخابات ندارم و خیلی حساس نیستم که رقیب من در انتخابات چه کسی است.
وی در جواب سوالی مبنی بر این‌که اگر رد صلاحیت شوید، چه واکنشی نشان خواهید داد، گفت: بارها جواب این سوال را داده‌ام و ما باید در همه بحث‌ها و همه مسوولیت‌ها در چارچوب قانون عمل کنیم. پس هرکاندیدایی انتقاد، ایراد و نظری دارد، باید از مسیر قانونی پیگیری کند.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 293163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    0 1
    دکترهم میگفت مردم خودشون برای من تبلیغ میکنن
  • شهروند IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    0 7
    بابا یکی هم بداد قالیباف بنده خدا برسد یکی از موفق ترین روشهای تبلیغ نا سالم ناسزا گویی و بد و بیراه گفتن است که پشت سر یکی میگویند و او را مطرح میکنند مثلا با بد و بیراه گفتن پشت سر یکی از کاندیداهای منتخب دولت که از چندین سال پیش شروع شده کلی او را مطرح کردند !!! در حالی که اصلا معلوم نیست توان اجرایی او بعنوان نامزد سکانداری بزرکترین مرجع اجرایی کشور چه میزان است ؟؟؟ فقط با بد و بیراه گفتن و دفاع کردن کلی تبلیغ برای او راه انداخته ند و رای دو جناح را جمع کردند 1- رای مخالفان نظام را که وقتی به دروغ گفته میشود ایشان جر مخالفان اسلام است و 2- مدافعانشان ایشان که برای دفاع از ایشان بلند میشوند اما کاندیدای زحمتکش و مدیران موفق اجرایی مثل قالیباف دیگر با این غوغا سالاری ها دیده نمیشود