روزنامه جمهوری اسلامی در بخشی از سرمقاله امروز خود نوشت:

یکی از ویژگی‌های این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، حضور حداکثری داوطلبان است که علاوه بر افراد معمولی که در هر انتخاباتی صدها نفر از آنها ثبت نام می‌کنند و طبعاً در همان مراحل اولیه رد صلاحیت می‌شوند، دهها نفر از افراد سرشناس و بعضاً مدیران میانی هم ثبت نام کرده‌اند که موضوع انتخابات را حساس تر، پرشورتر و پررقابت‌تر از همیشه خواهد کرد و طبعاً همین امر، مسئولیت شورای نگهبان را در زمینه بررسی دقیق و قانونی صلاحیت‌ها و همچنین نظارت بر همه مراحل آن را سنگین‌تر می‌نماید.
نکته دیگر اینکه متأسفانه از همین هفته، بنای ناصحیح برخی سخنان و برخوردهای غیراخلاقی انتخاباتی در رقابت کاندیداها و طرفدارانشان کلید خورد که درصورت تعمیم آن می‌تواند وجهه نظام اسلامی را که قاعدتاً باید مظهر و سرآمد اخلاق و قانون باشد را زیر سؤال ببرد.
/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 293301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یاسمن IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    24 1
    با سلام. برخلاف تهمت هایی که اصولگرایان به اصلاح طلبان می زنند اصلاح طلبان دیگران را تخریب نمی کنند این اصول گرایان هستند که فعالیت های تخریبی را آغاز کردند. از جمله سخنان آقایان لنکرانی و قالیباف در مورد اقای هاشمی . لطفا به این اقایان بگویید برای مردم تعیین تکلیف نکنند. در این هشت سال خیلی چیزها را متوجه شدند.